با محتویات درون جعبه سری سامسونگ گلکسی S23 آشنا شوید

شب گذشته شاهد رونمایی از چند گوشی اندرویدی برتر سال 2023 در قالب سری گلکسی S23 سامسونگ بودیم. این سری پرچم‌دار بایستی تداعی‌گر برترین ویژگی‌ها و امکانات قابل ارائه از جانب برند کره‌ای باشد. با این‌حال اکنون بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا از محتوای درون جعبه خرده فروشی گوشی‌های سری گلکسی S23 مطلع شوند.

جهت اطلاع این دسته از کاربران بایستی خاطرنشان کرد که محتوای جعبه خرده فروشی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا شامل کابل USB-C، سوزن مخصوص خروج سینی سیم‌کارت و برگه راهنما است.

شایان به ذکر است که کاربران صرفنظر از خریداری مدل‌ کوچک گلکسی S23، مدل میانی گلکسی S23 پلاس یا مدل برتر گلکسی S23 اولترا فرآیند آنباکس بسیار مشابهی را تجربه خواهند کرد. در واقع محتوای جعبه خرده فروشی هر 3 مدل به استثنای خود دستگاه کاملا یکسان است.

رویکردی که طی سالیان گذشته رواج زیادی پیدا کرده این است که شرکت‌های تولیدکننده به‌جز گوشی هوشمند، آیتم‌های بسیار محدود دیگری را درون جعبه خرده فروشی گوشی‌های موبایل قرار می‌دهند. این موارد شامل یک کابل و چندین آیتم متفرقه هستند که به راه‌اندازی فوری و آسان دستگاه کمک می‌کنند.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که در جعبه خرده فروشی سری گلکسی S23 جای چه لوازمی خالی است؟ این لوازم شامل آداپتور شارژر، هدفون و کیس محافظ هستند. چنان‌چه تصور می‌کنید که خریداری یک گوشی بسیار گران‌قیمت به‌معنای دریافت آداپتور شارژر در جعبه آن است؛ در این‌صورت بایستی ذهنیت خود را تغییر دهید.

گلکسی S23 یک پرچم‌دار معمولی به‌شمار می‌رود؛ بدان معنا که پس از آنباکس گوشی نمی‌توان آن‌را به‌طور مستقیم به پریز برق متصل کرد. متاسفانه دوران عرضه لوازم جانبی نیز به سر رسیده است. از دورانی که کاربران همزمان با خریداری گوشی، یک جفت هدفون یا کیس محافظ رایگان را دریافت می‌کردند؛ مدت‌ها گذشته است. بنابراین محدودیت‌ آیتم‌های ارائه شده در جعبه خرده فروشی سری گلکسی S23 متاسفانه یک رویه عادی و نه یک مورد استثناء قلمداد می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH