Design

پچ امنیتی فوریه 2023 اندروید برای گلکسی S21 FE منتشر شد

با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 و لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک 3 اکنون سامسونگ بار دیگر رویکرد معمول خود را از سر گرفته است. این رویکرد شامل انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید در سریع‌ترین زمان ممکن برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود است.

آپدیت امنیتی فوریه 2023 برای سری گلکسی نوت 20 در اوایل هفته جاری منتشر شد و اکنون این به‌روزرسانی برای گوشی گلکسی S21 FE ارائه شده است. به بیان دقیق‌تر آپدیت جدید حداقل برای نسخه‌ای از گلکسی S21 FE مجهز به کم‌حاشیه‌ترین تراشه موبایلی سامسونگ طی سالیان اخیر یعنی اگزینوس 2100 منتشر شده است.

دستگاه‌های گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990E در حال دریافت به‌روزرسانی جدیدی با آخرین نسخه از پچ امنیتی اندروید هستند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این آپدیت تنها در کشور برزیل منتشر شده است. اما انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی و پیش از ماه مارس، این آپدیت در مناطق گسترده‌تری عرضه شود.

این به‌روزرسانی شامل فریم‌ور با شماره ورژن G990EXXS3DWAA و پچ امنیتی ماه فوریه اندروید است. بر اساس پیش‌بینی‌ها به‌روزرسانی بعدی گلکسی S21 FE که ویژگی‌های جدیدی را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد؛ One UI 5.1 خواهد بود. سامسونگ در خصوص عرضه آپدیت One UI 5.1 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود هنوز هیچ اظهارنظری نکرده است؛ اما با توجه به سوابق تاریخی می‌توان حدس زد که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد.

کاربران گلکسی S21 FE برای دانلود آخرین به‌روزرسانی ارائه شده برای گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل به ارتقاء دستی گوشی خود از طریق کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور جدید را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی گوشی فلش کنند. البته این روش تنها در صورتی توصیه می‌شود که کاربر در زمینه به‌روزرسانی دستی گجت‌ها دارای تجربه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH