ارزیف اکسپرس

با سرویس اکسپرس ارزیف به‌سادگی رمزارز بخر!

هر صرافی ارز دیجیتالی با یک‌سری قوانین و محدودیت‌هایی همراه است. روند کار یک صرافی باعث شده تا کاربر در میزان و همچنین قیمت خرید و فروش یک کوین محدودیت داشته باشد. سرویس اکسپرس ارزیف به‌تازگی راه‌اندازی شد تا این محدودیت‌ها را کنار بزند و کاربر به طور مستقیم و به مقدار دلخواه با بالاترین سرعت، ارز دیجیتال خرید و فروش کند.

سرویس اکسپرس ارزیف

سرویس اکسپرس ارزیف پلتفرمی است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد معامله خود را وارد لیست سفارش بکند و به‌صورت آنی و مستقیم معامله خود را انجام دهد. در واقع سیستم این سرویس به صورتی ساخته شده که کاربر به‌صورت خصوصی خرید و فروش خود را انجام دهد.

ساختار یک صرافی همتا به همتا یا P2P به این صورت است که لیست سفارشی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد. یک کاربر برای معامله نیاز دارد سفارش خود را وارد لیست بکند و معامله پس از مدتی انجام می‌شود. نکته در اینجاست که با این شرایط، یک سرمایه‌گذار با سرمایه بالا نمی‌تواند کوین موردنظر خود را تنها در یک قیمت ثابت خریداری کند.

فرض کنید سرمایه‌گذاری قصد خرید ده هزار بیت‌کوین دارد. این سرمایه‌گذار نمی‌تواند در یک صرافی P2P تمام ده هزار بیت‌کوین را در قیمتی ثابت خریداری کند؛ زیرا با افزایش تقاضا، قیمت بیت‌کوین شروع به افزایش می‌کند و میانگین خرید این سرمایه‌گذار افزایش میابد. در چنین مواقعی نیاز است از پلتفرمی استفاده شود که خارج از سفارش‌های عمومی، معامله انجام شود. شما با سرویس اکسپرس می‌توانید با مشخص کردن یک قیمت ثابت، به مقدار دلخواه خود ارز دیجیتال خریداری و یا اقدام به فروش کنید. اما ویژگی‌های اکسپرس ارزیف تنها به اینجا ختم نمی‌شود!

ویژگی‌های سرویس اکسپرس ارزیف

با این سرویس امکان خرید و فروش در یک بازار معامله بسته فراهم شده و ویژگی‌های کلی این سرویس را می‌توان به‌صورت زیر لیست کرد.

  • سرعت بالا: خرید و فروش در این سرویس با بالاترین سرعت انجام شده و شما می‌توانید به‌صورت آنی ارز دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنید.
  • حداقل محدودیت: کاربر با استفاده از این سرویس با کمترین محدودیت نسبت به صرافی‌ها و به مقدار دلخواه می‌تواند رمزارز خود را خرید و فروش کند. این موضوع مزیت بزرگی برای سرمایه‌گذاران با میزان سرمایه بالا به ‌شمار می‌رود.
  • سادگی در معامله: از ویژگی‌های بزرگ این سرویس سادگی در معامله با آن است. کاربر از این طریق دیگر با مشکلات و سختی‌های مربوط به معامله از جمله سفارش‌گذاری و تغییر قیمت مواجه نیست و خیلی راحت می‌تواند خرید و فروش خود را در محیطی ساده انجام دهد.
  • قیمت ثابت: با مشخص کردن قیمت موردنظر، شما می‌توانید تمام دارایی خود را در قیمتی ثابت به کوین تبدیل کنید.
  • انتخاب کیف پول: شما می‌توانید دارایی‌تان را به کیف پول ارزیف خود منتقل کنید و از این طریق خرید و فروش خود را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید آدرس کیف پول خارجی خود را وارد کرده و به‌صورت مستقیم به کیف پول شخصی خود واریز و برداشت داشته باشید.
  • پشتیبانی از ارزهای اصلی بازار: ارزهای دیجیتال اصلی بازار در این سرویس وجود دارد و کاربر می‌تواند ارز دیجیتال دلخواه خود را خرید و فروش کند.
  • کف خرید 500 هزار تومانی: شما می‌توانید با حداقل سرمایه 500 هزار تومانی در این سرویس اقدام به خرید و فروش کنید.
  • نقدینگی: میزان نقدینگی در صرافی‌های عادی P2P معمولا بسیار کم است و این صرافی‌ها هنگام انجام یک تراکنش با سرمایه بالا دچار مشکل می‌شوند و برای این کار نیاز به خردکردن سرمایه به سفارش‌های کوچک‌تر دارند. از طرفی در سرویس اکسپرس کاربر می‌تواند با سرمایه بالا اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال بکند.
  • محرمانگی: در این سرویس شخص سومی وجود ندارد و تراکنش در یک بازار معامله بسته، به‌صورت مستقیم و بدون هیچ‌گونه ترسی انجام می‌شود.

با استفاده از سرویس اکسپرس ارزیف سرعت خرید و فروش ارز دیجیتال دلخواه خود را افزایش دهید، به مقدار دلخواه و بدون محدودیت کوین موردنظر را خریداری کرده و به‌صورت حرفه‌ای معامله کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

1 در مورد “با سرویس اکسپرس ارزیف به‌سادگی رمزارز بخر!”

  1. سلام وقت بخیر من معامله برداشت یا فروش اکسپرس رو انجام دادم تتررو تبدیل به تومان کردم ولی به کیف پولم منظور نشده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH