تصاویر مربوط به طراحی سامسونگ گلکسی A34 5G در فضای وب منتشر شد

پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S23 اکنون شرکت سامسونگ در تدارک معرفی محصولات میان‌رده جدید خود از سری گلکسی A است. خبرهای پیش‌تر لو رفته نشان دادند که غول کره‌ای از عرضه مدل برتر گلکسی A7x به‌طور کامل صرفنظر خواهد کرد. بنابراین گلکسی A54 5G پیشرفته‌ترین مدل قابل ارائه در سال جاری میلادی به‌شمار خواهد رفت.

به لحاظ منطقی گلکسی A34 5G بایستی دومین عضو پیشرفته در مدل‌های آینده گلکسی A قلمداد شود. با این‌حال سامسونگ در طراحی این دستگاه چند نکته جالب را مد نظر قرار داده است. رندرهای پیش‌تر لو رفته نشان داده‌اند که پنل پشتی گلکسی A34 5G از شباهت بسیار زیادی با گلکسی S23 برخوردار است. این شباهت از چینش خطی سیستم دوربین سه‌گانه در مدل‌های گلکسی S اولترا ناشی شده است. با این‌حال پنل جلویی دستگاه از یک نمایشگر ناچ‌دار با ظاهری قدیمی میزبانی می‌کند.

چنان‌چه پیش از این در رابطه با طراحی گلکسی A34 5G شک و تردیدهایی وجود داشت؛ اکنون به لطف اطلاعات اخیرا فاش شده توسط یک افشاگر با شناسه SnoopyTech این ابهامات به‌طور کامل برطرف شده است. این افشاگر تصویر بسته‌بندی محافظ نمایشگر Panzer Glass برای گلکسی A34 5G را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این تصویر، نمایی از نمایشگر ناچ‌دار گوشی را نشان می‌دهد.

بعلاوه این افشاگر تصاویر بسته‌بندی محافظ نمایشگر برای گوشی‌های گلکسی F14 5G، گلکسی M14 5G، گلکسی A14 5G و گلکسی A14 را نیز منتشر نموده است. این تصاویر نشان می‌دهند که ابعاد و طراحی نمایشگر گوشی‌های گلکسی F14 5G و گلکسی M14 5G مشابه یکدیگر است. این موضوع برای مدل‌های گلکسی A14 و گلکسی A14 5G نیز صدق می‌کند.

گلکسی A34 5G پیش‌تر با تراشه Dimensity 1080 مدیاتک در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. با این‌حال بعضی شایعات نشان می‌دهند که این گوشی در برخی مناطق با تراشه اگزینوس 1280 عرضه خواهد شد. این دستگاه احتمالا از حداکثر 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. البته موجودیت مدلی با رم 6 گیگابایتی نیز مورد تائید قرار گرفته است.

تصویر احتمالی گلکسی A34 5G که توسط SnoopyTech منتشر شده است.

سایر اطلاعات لو رفته پیرامون این گوشی نشان می‌دهند که نمایشگر آن از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2400×1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار خواهد بود. همچنین دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی احتمالا از سنسورهای 48 و 13 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد.

انرژی مورد نیاز گلکسی A34 5G نیز احتمالا از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH