احتمالا تیک آبی اینستاگرام هم پولی می‌شود!

اینستاگرام همیشه در حال اضافه کردن ویژگی‌ها و تغییرات جدید است، اما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که همه آن‌ها پذیرفته شوند. طبق افشای جدیدی از الساندرو پالوزی، اینستاگرام ممکن است در حال کار بر روی ارائه یک برنامه تأیید هویت پولی باشد.

اگر این موضوع آشنا به نظر می‌رسد، پس شما در جریان همین داستان در مورد توییتر نیز بوده‌اید. سال گذشته، ایلان ماسک علامت تأیید صحت هویت را به یک امتیاز در طرح پولی توییتر آبی تبدیل کرد. این اتفاق تقریباً فایده علامت تایید هویت را از بین برد و باعث ایجاد برخی مشکلات مالی واقعی شد. اکنون، اینستاگرام ممکن است برنامه تأیید هویت پولی خود را ارائه دهد.

کدی که در ادامه می‌بینید از اعماق برنامه اینستاگرام می‌آید، بنابراین زیاد از بابت این حدسیات مطمئن نباشید.
پالوزی یک افشاگر مشهور اینستاگرام است که اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌ها و تغییرات آینده این برنامه دارد. او اخیراً کدی را از اعماق برنامه به اشتراک گذاشته است که به این شرح است: IG_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV، عبارت IG مخفف Instagram است و بقیه خط نیز واضحا در مورد این طرح صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد این شرکت یک برنامه پولی خواهد داشت که به کاربرانش نشان تأیید آبی می‌دهد. به گفته TechCrunch، عبارت “IDV” می‌تواند مخفف “تأیید هویت” باشد.

اینستاگرام از قبل یک طرح تأیید هویت دارد که یک علامت آبی در کنار نام کاربران قرار می‌دهد. این علامت نشانه آن است که حساب مذکور، حساب اصلی یک شخصیت عمومی است. با این حال، این رشته‌های پیدا شده به هزینه داشتن آن اشاره می‌کنند.

اکنون، قبل از اینکه از آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام ناامید شوید، بدانید که به نظر می‌رسد این بیشتر تصمیم متا است تا تصمیم اینستاگرام. همراه با رشته فوق، FB_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV نیز به دستمان رسیده است. این همان رشته است، اما با “FB” شروع می‌شود که مخفف فیس‌بوک است.

بنابراین، به نظر می‌رسد که متا در اینجا تصمیم گیرنده خواهد بود. این شرکت در سال گذشته با برخی از مسائل مالی عمده دست و پنجه نرم کرده است. چندی پیش، متا مجبور شد حدود 11000 از کارمندانش را اخراج کند و ما نمی‌توانیم میلیاردها دلاری را که به خاطر VR/AR از دست داده است، فراموش کنیم. ارائه این تأییدیه پولی ممکن است تلاشی برای کمک به جبران برخی از این ضررها باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH