خبری خوش برای دوستداران آیفون

 Concept-heres-what-a-luxury-gold-plated-iPhone-6-may-look-like

به نظر می‌رسد که سرانجام آیفون 6 آخرین مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد و پس‌ازاین تست‌ها تولید انبوه این محصول آغاز خواهد شد که این امر خبری خوش برای دوستداران آیفون محسوب می‌شود.

البته شایعات قبلی بر این موضوع تاکید داشتند که تولید عمومی آیفون شروع شده است ولی نمی‌توان به هیچ‌یک از این موارد اعتماد کامل نمود ولی اینکه این محصول در مراحل نهایی تست باشد منطقی‌تر به نظر می‌رسد زیرا معمولا در شرایط تولید انبوه، تصاویر و یا اطلاعات دقیقی از محصولات اپل منتشر می‌شد و در شرایط فعلی هیچ اطلاعات ثبت‌شده‌ای برای این گوشی وجود ندارد و نمی‌توان انتظار داشت که محصولی که تولید انبوه شده باشد بدون لو رفتن اندکی از اطلاعات، به انبارها روانه شود.

اپل تمام تلاش خود را به خرج داده است تا پروژه آیفون 6 بتواند در سطح اول رسانه‌ها باقی بماند ولی هیچ اطلاعات دقیقی از این محصول به رسانه‌ها نرسد و همین حجم شایعات ‌توانسته است تا حجم بسیار بالایی از علاقه به این محصول را ایجاد کند و بسیاری از فن بوی‌های اپل بدون اینکه بدانند قرار است با چه چیزی روبرو باشند این تلفن را بت تلفن‌های همراه هوشمند می‌دانند.

نکته جالب اینجاست که هنگامی‌که رسانه‌ها برای به دست آوردن اطلاعات دقیق به منبع اصلی تولید این محصول یعنی خود شرکت اپل مراجعه می‌کنند با درهای بسته روبرو می‌شوند و اپل سیاست سکوت رسانه‌ای را درباره آیفون 6 در پیش گرفته است و فقط وقتی که بخواهد درباره محصول خود صحبت می‌کند.

تنها مواردی که تا به امروز برای آیفون 6 با قطعیت مشخص شده‌اند را می‌توان وجود یک نمایشگر بزرگ‌تر از سری‌های قبلی آیفون و استفاده از نسخه جدید سیستم‌عامل همراه اپل یعنی iOS 8 دانست ولی اندازه صفحه‌نمایش آیفون 6 هنوز مشخص نشده است و سخن از چند ابعاد مختلف به میان آمده است که معقول‌ترین شایعات را می‌توان نمایشگرهای 4.7 اینچی و نمایشگرهای 5.5 اینچی دانست.

با توجه به شرایط پیش‌آمده به نظر می‌رسد که در ماه‌های سپتامبر و یا اکتبر، سرانجام از این محصول مرموز پرده‌برداری شود و بالاخره چشمان تمامی دوستداران فناوری اطلاعات به حمال نسل جدید آیفون روشن شود.

اپل با توجه به افت درخواست برای آیپد، به‌شدت بر روی موفقیت آیفون 6 حساب باز کرده است و همین امر نیز موجب شده است تا برنامه عرضه این گوشی با تمامی نسخه‌های پیشین آیفون متفاوت باشد، البته این برنامه برای هواداران اپل بسیار هیجان‌انگیز بوده است ولی کسانی که طرفدار این برند نیستند ولی محصولات آن را به‌عنوان گزینه‌های موردنظر خود محسوب می‌کنند، این شرایط به‌شدت اعصاب‌خردکن به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH