قابلیت ارسال 100 فایل همزمان در آپدیت واتس‌اپ عرضه شد

واتس‌اپ به طور مداوم لیست ویژگی‌های خود را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن پیام‌رسان نیز همین هدف را دارد و ویژگی‌های مفید زیادی را به همراه دارد.

طبق آخرین گزارش‌ها، کاربران واتس‌اپ اکنون می‌توانند هنگام اشتراک‌گذاری یک سند، زیرنویس اضافه کنند، که می‌تواند برای کسانی که فایل‌های زیادی را به اشتراک می‌گذارند، بسیار سودمند باشد. همچنین، اکنون می‌توانید فایل‌های بزرگی را به اندازه 2 گیگابایت ارسال کنید.

واتس‌اپ همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که نام گروه‌های طولانی‌تر (حداکثر 100 کاراکتر) را انتخاب کنند و بایو گروه‌های طولانی‌تری را به آن‌ها اضافه کنند. همچنین باید به قابلیت ایجاد آواتار که می‌تواند به عنوان عکس پروفایل یا استیکر استفاده شود اشاره کرد. البته این یک ویژگی جدید نیست، زیرا قبلاً با به‌روزرسانی واتس‌اپ (نسخه 2.22.24.73) برای عموم منتشر شده بود.

قابلیت Kept Messages واتس اپ با آپدیت جدید هنوز در دسترس قرار نگرفته است. علاوه بر این، واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد چندین عکس و ویدیو را به طور همزمان ارسال کنید و محدودیت آن به 100 فایل افزایش یافته است. پیش از این، تنها به 30 فایل در یک زمان محدود می‌شدیم. این ویژگی قبلاً در کانال بتا واتس‌اپ در دسترس بود و به سرعت از طریق کانال پایدار برای کاربران عرضه شد. این تصمیم ثابت می‌کند که توانایی ارسال فایل‌های بیشتر به طور همزمان یک ویژگی عالی برای تمام افراد است، به خصوص عکاسانی که مجبور هستند چندین عکس و ویدیو را همزمان ارسال کنند.

همانطور که توسط WABetaInfo ذکر شده است، همه این ویژگی‌های جدید از طریق برنامه WhatsApp نسخه 2.23.3.77 که تاریخ به‌روزرسانی آن 13 فوریه است دریافت می‌شود. می‌توانید آخرین به‌روزرسانی را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. اخیراً واتس‌اپ توانایی ارسال عکس‌های باکیفیت و ویژگی Kept Messages را آزمایش کرده است، اما این ویژگی‌ها به این نسخه پایدار نرسیده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH