یک بلندگوی ویژه که بین زمین و هوا معلق می‌ماند

om-audio-omone-main-970x0

بلندگوهای متفاوت زیادی در بازار وجود دارند ولی هر چیزی را که تابه‌حال دیده‌اید از ذهن خود خارج کنید زیرا با یک محصول عجیب‌وغریب روبرو هستید، یک بلندگوی ویژه که بین زمین و هوا معلق می‌ماند.

این بلندگوی ویژه که Om/One نام دارد در نوع خود منحصربه‌فردترین بلندگوی جهان محسوب می‌شود و به شکل یک گوی یکپارچه طراحی‌شده است و در هنگام کار کردن به‌طور عجیبی بین زمین و هوا معلق باقی می‌ماند و گویی قوانین فیزیک را به سخره می‌گیرد.

این بلندگو با سیستم بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و صدای خروجی آن چندان ویژه و منحصر‌به‌فرد نیست ولی طراحی آن هوش از سر هر بیننده‌ای می‌برد. جالب اینجاست که این گوی شناور در هنگام پخش موسیقی، به‌آرامی به حول محور عمودی می‌چرخد و همین امر موجب می‌شود تا یک خروجی صدای داینامیک را از این بلندگوی ویژه شاهد باشیم.

این امکانات با کمک یک باتری به فعالیت خود ادامه می‌دهند که این باتری بنا به ادعای سازندگان این محصول، قرار است تا مدت 15 ساعت به پخش موسیقی بپردازد و همزمان بین زمین و هوا به چرخیدن عجیب‌وغریب خود ادامه بدهد.

نسخه‌های پروتوتایپی از این محصول ساخته شده است که در یک کمپین ویژه در اختیار کاربرانی که به آن علاقه‌مند باشند قرار داده می‌شود تا با شرایط آن آشنا شوند. قیمت نهایی این محصول قرار است تا 300 دلار باشد و Om/One در سه‌ رنگ اصلی به بازار عرضه خواهد شد. این کمپین قرار است تا زمان کسب رقم 100 هزار دلار ادامه پیدا کند و جالب اینجاست که در نخستین روز از این کمپین 50 روزه، نیمی از این مبلغ برای شرکت سازنده به‌دست‌آمده است.

شاید در بازار بتوانید بلندگوهای بلوتوث متنوعی را با قیمت پایین‌تر از این محصول پیدا کنید ولی بدون شک طراحی ظاهری این محصول می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد زیرا این محصول متفاوت می‌تواند مدت‌های مدیدی بدون خسته کردن مخاطب، جذابیت بصری محل زندگی او را افزایش بدهد.

کافی است در نظر بگیرید که اگر چنین محصولی توسط اپل تولید شده بود و Om/One تنها یک سیب گاز خورده را بر روی خود داشت و بدون ذره‌ای تغییر به بازار عرضه شده بود، چه قیمت نجومی و عجیب‌وغریبی را بر روی آن می‌دیدیم.

این بلندگو از دو بخش اصلی تشکیل شده است که شامل یک پایه زیری و گوی پخش‌کننده صدا است، پایه زیری به ورودی USB مجهز است و شارژ دستگاه از طریق آن انجام خواهد شد، این قسمت به شکل یک دایره ساخته شده است که بالا و پایین آن مسطح هستند و قسمت دیگر این دستگاه درست در مرکز آن قرار می‌گیرد و به‌آرامی شروع به چرخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH