گوشی گلکسی S5 مینی چقدر شارژ نگه می‌دارد؟

طبق رسم معمول، امسال نیز سامسونگ بعد از معرفی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی S5، نسخه کوچک و ضعیف‌تر آن را نیز معرفی کرد. اگرچه گوشی گلکسی S5 مینی در ظاهر شباهت بسیار زیادی با برادر بزرگتر خود داشت، اما از لحاظ اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری نمی‌توانست رقیبی برای برادرش باشد.

GALAXY-S5-2

سامسونگ در این گوشی بجای صفحه نمایش فول اچ‌دی از اچ‌دی استفاده کرده که این خود تاثیر زیادی در کاهش مصرف باتری دارد. همچنین پردازنده این گوشی نیز انرژی کمتری را نسبت به گلکسی S5 مصرف می‌کند.

S5 مینی از یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید کشش این باتری را در شرایط مختلف مشاهده کنید.

GALAXY-S5-1

مهم‌ترین بخشی که گوشی‌ها برای آن طراحی شده‌اند، امکان مکالمه کردن است که قدرت باتری دستگاه نیز در مدت زمان مکالمه تاثیر اساسی دارد. اولین تستی که بر روی این گوشی انجام شد، توان باتری در مکالمات (ارتباطات شبکه) را به چالش می‌کشید که دستگاه قادر به 12 ساعت و 18 دقیقه مکالمه بود (در حالت 3G).

GALAXY-S5-4

مرور صفحات وب نیز یکی از پرکاربردترین فعالیت‌ها در میان کاربران است که باتری گلکسی S5 مینی توانست در این کار 13 ساعت و 14 دقیقه دوام بیاورد.

GALAXY-S5-5

در پخش ویدویی نیز باتری این گوشی توانست 11 ساعت و 2 دقیقه فیلم پخش کند.

GALAXY-S5-6

آخرین آزمایشی که بر روی این گوشی انجام شد، حالت آماده به کار (stand-by) بود که باتری گلکسی S5 مینی قادر بود تا حدود 250 ساعت روشن بماند.

اگرچه طول عمر باتری این گوشی در آزمایشات مختلف در حدود 10 تا 12 ساعت بود، اما در کل باتری این دستگاه عملکرد خوبی دارد.

GALAXY-S5-3


منبع: gsmarena

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH