مزایای خرید خدمات میزبانی وب از لیموهاست چیست؟

در دنیای تجارت آنلاین همۀ کسب‌وکارها با سرعت نور در حال تغییر هستند و می‌خواهند در فضای وب فرصتی برای فروش محصولاتشان داشته باشند. گروهی دیگر هم خدمات مختلفی مانند آموزش زبان و موارد مشابه را ارائه می‌دهند که برای دسترسی به مشتریان بیشتر به فضای اختصاصی خودشان در دنیای وب نیاز دارند. در کنار این موارد اگر به افراد نیازمند رزومه و مجلات آنلاین اشاره کنیم، متوجه می‎شوید که چنانچه می‌خواهید در دنیای امروز حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در دنیای وب برای خودمان یک صفحه اختصاصی خلق کنیم.

جهت راه‌اندازی این فضای اختصاصی باید یک آدرس اینترنتی داشته باشیم، برای ثبت اطلاعات نیازمند هاست و سرور هستیم. تمامی این خدمات برای راه‌اندازی یک فضای اینترنتی لازم است، به همین خاطر مهم است که از کدام مجموعه و شرکت این خدمات را درخواست دهیم تا هم پشتیبانی حرفه‌ای و سریعی داشته باشد و هم امنیت اطلاعات را حفظ کند.

بعد از سال‌ها تجربه در این حوزه می‌توان «لیموهاست» را یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات میزبانی وب دانست که با بهترین قیمت این سرویس‌ها را به کاربر ارائه داده و درعین حال پشتیبانی و مشاوره چابکی نیز دارد. بعد از ثبت سفارش در اسرع‌وقت به درخواست کاربران رسیدگی شده و خلاصه می‌توانید با خیال راحت فضای اختصاصی خودتان در دنیای وب را از لیموهاست بخواهید. در ادامه مفصل به معرفی این خدمات و مزایایشان پرداختیم.

ثبت دامنه، خرید هاست و سرور از لیموهاست

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را آنلاین کنید، به‌تازگی وارد بازار فروش اینترنتی شدید یا حتی اگر هرگونه خدمات آنلاین ارائه می‌دهید، در شروع کار به فضای اختصاصی خودتان در دنیا وب نیاز دارید، پس در قدم اول باید دامنهٔ اختصاصی خودتان را داشته و حتماً هاست و سرور بخرید که تمام این خدمات را لیموهاست برای کسب‌وکارتان آسان کرده است، پس بیایید با این خدمات بیشتر آشنا شویم که اولین مورد آن ثبت دامین یا همان دامنه است.

ثبت دامنه اختصاصی

زمانی که برای ثبت دامنه اختصاصی اقدام می‌کنید، یکی از مواردی که ممکن است برنامۀ شما را تغییر دهد، محدودیت در پسوند است. در لیموهاست قطعاً تجربه متفاوتی در ثبت‌ دامنه خواهید داشت؛ زیرا این مجموعه بیش از 800 پسوند و گزینه را به کاربران ارائه می‌دهد تا با بهترین قیمت دامنه اختصاصی‌تان را ثبت کنید.

در صورتی که برای ثبت دامنه به لیموهاست درخواست دهید، می‌توانید از بین 4 دسته:

  • .net
  • .com
  • .org
  • .ir

انتخاب کرده یا سراغ دامنه‌های اختصاصی بروید. همچنین با توجه به قیمت مناسب و خدمات متفاوت و همیشگی لیموهاست در صورتی که نیاز به تغییر شرکت رجیستری دامنه خود داشته باشید، می‌توانید با پشتیبانی فنی لیموهاست تماس گرفته و دامنه را انتقال دهید.

خرید هاست و سرور

برای راه‌اندازی فضای وب اختصاصی خودتان با بیشترین سرعت و امنیت نیاز به سرور و هاست داریدبه بر اساس هدف، نیاز و بودجه‌ای که دارید می‌توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کرده و سفارش بدهید.

  • هاست وردپرس (با بیشتری سرعت و امنیت بهینه‌سازی شده)
  • هاست ووکامرس (برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین یا همان آنلاین‌شاپ)
  • هاست وردپرس اقتصادی (برای کسب‌وکارهایی که در ابتدای راه هستند و بودجۀ کمی دارند)
  • هاست مدیریت‌شده (نیاز به دانش فنی گسترده نداشته و در عین حال نرخ تبدیل بالا دارد)
  • هاست لینوکس (برای میزبانی وب لینوکس و مدیریت سرویس با زبان‌های PHP، Perl، Ruby و Python)
  • هاست دانلود (با فضای ذخیره‌سازی کافی و پهنای باند نامحدود)
  • هاست پایتون (برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی که با زبان پایتون برنامه‌نویسی شدند)

حالا که با خدمات لیموهاست آشنا شدیم، ببینیم که این مجموعه چه مزایایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و چرا باید انتخاب اول کسب‌وکارها در خرید دامنه، هاست و سرور باشد.

مزایای خرید هاست، سرور و دامنه از لیموهاست

خرید هاست، سرور و دامنه از لیموهاست مزایای بی‌شماری دارد که مهمترین‌ آن‌ها امنیت، سرعت بالا و پاسخگویی سریع مشاوران است؛ اما اگر بخواهیم در یک دسته‌بندی کلی مزایای خرید از این مجموعه را معرفی کنیم، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم؛

نمایندگی رسمی و انتخاب بدون محدودیت

لیموهاست نمایندهٔ رسمی رجیستر جوکر است، یعنی شما با انتخاب این مجموعه می‌توانید از معتبرترین سرویس، درخواست دامنه بدهید. همچنین همان‌طوری که گفتیم، برای انتخاب دامنه در لیموهاست محدودیت ندارید و می‌توانید از میان 800 دامنه انتخاب داشته باشید.

در ضمن، علاوه بر پسوندهای معمولی مانند .ir یا .com می‌توانید درخواست پسوندهای خاص مانند .tv یا .news هم بدهید.

با ارائه خدمات مشابه، درآمد کسب کنید!

می‌توانید برای کسب درآمد بیشتر نماینده لیموهاست شده و با ارائه خدمات دامنه، هاست و سرویس با برند اختصاصی خودتان، درآمد داشته و در عین حال پشتیبانی فنی از مشتری، حفظ امنیت و سرعت را به تیم لیموهاست بسپارید.

اطلاعاتتان حفظ می‌شود!

در لیموهاست بک‌آپ‌گیری تمامی اطلاعات به‌صورت منظم و خودکار انجام می‌شود و دیگر نگرانی بابت از دست رفتن فایل‌ها ندارید. در همین راستا، بک‌آپ‌گیری دیتابیس روزانه و پک‌آپ فایل‌ها هفتگی و خودکار انجام می‎شود.

امنیت و اعتبار داشته باشید!

سرویس هاست ایمیل برای کسب‌وکارهایی که نیاز به ارسال ایمیل با پسوند سازمانی داشته باشند ارائه می‌شود.

در ضمن، گواهی ssl رایگان به مشتریان داده می‌شود تا سایت از نظر ربات‌های گوگل معتبر و رسمی شناخته شده و بتواند رتبه بگیرد. با راهکارهای امنیتی یکپارچه IMUNIFY360 هم می‌‎توانید از غیرقابل‌نفوذ بودن در برابر آنتی‌ویروس و فایروال‌ها یا هرگونه حمله سایبری دیگر مطمئن باشید.

جمع‌بندی

تا اینجا با مجموعه لیموهاست، خدمات ثبت و انتقال دامنه، خرید هاست و سرور و دیگر امکاناتی که برای فضای وب اختصاصی‌تان نیاز دارید، آشنا شدید و می‌توانید با اطمینان تمام این موارد را به مجموعه پیشنهادی ما سفارش دهید.

قاعدتاً اگر تجربه‌اش را هم داشته باشید، می‌دانید که خرید هاست مطمئن و دامنه اختصاصی بر اساس نوع کسب‌وکاری که دارید، آسان نیست و باید با افراد متخصص در این مورد مشورت کنید. در همین راستا پیشنهاد می‎‌کنیم از مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین لیموهاست استفاده کرده و بعد از راهنمایی کامل توسط پشتیبانان درخواستتان را روی سایت ثبت کنید تا به سفارش‎های شما در اسرع‌ وقت رسیدگی شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH