فهرست مشخصات فنی وان‌پلاس نورد 3 منتشر شد

در سال 2023 گوشی وان‌پلاس نورد 3 احتمالا به‌عنوان جانشین مدل میان‌رده وان‌پلاس Nord 2 5G معرفی خواهد شد. این سناریو در فصل تابستان و اواسط ماه ژوئن تا جولای رخ خواهد داد. اما اکنون یک منبع موثق به مشخصات فنی این گوشی اشاره نموده است.

بر اساس گزارش‌ها پلتفرم سخت‌افزاری وان‌پلاس نورد 3 مبتنی بر تراشه Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این تراشه در مقطعی از زمان، یک مدل پرچم‌دار به‌شمار می‌رفت.

بدین‌ترتیب در بخش تراشه شاهد یک جهش چشمگیر خواهیم بود؛ چرا که وان‌پلاس نورد 2 با تراشه Dimensity 1200 روانه بازار شد. ظرفیت رم گوشی جدید برابر با 8 یا 16 گیگابایت و ظرفیت حافظه فلش نیز معادل 128 یا 256 گیگابایت خواهد بود.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر امولد 6.72 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. دوربین جلویی مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی نیز از سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی وان‌پلاس نورد 3 از فناوری شارژ 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه این گوشی از دکمه اختصاصی تغییر وضعیت وان‌پلاس موسوم به Alert Slider برخوردار خواهد بود. این در حالیست که شایعات پیشین از به‌کارگیری این مشخصه تنها در مدل‌های برتر کمپانی حکایت داشتند.

جزئیات مربوط به وان‌پلاس نورد 3 پیش‌تر توسط یک افشاگر با نام استیو همرستوفر که با نام مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ فاش شده بود. این افشاگر پیش‌تر و قبل از معرفی تعداد زیادی از گوشی‌ها، رندرهای مربوط به آنها را منتشر کرده است. در ادامه با معرفی این گجت‌ها، صحت تمامی تصاویر لو رفته مورد تائید قرار گرفت. این موضوع در رابطه با گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21، سونی اکسپریا XZ4، گوگل پیکسل 4XL و چند دستگاه دیگر صادق بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH