گوشی‌های دیجی‌کالا به‌ یکباره ناموجود شدند: منتظر گرانی در روزهای آینده باشید!

تلفن همراه یکی از پرسودترین و پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه دیجی‌کالا است و این فروشگاه برای عرضه انواع مدل تلفن همراه با شرکت‌های واردکننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش متعددی همکاری دارد.

اما حالا پس از رشد نرخ ارز و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، دیجی‌کالا موجودی تلفن همراه خود را کاهش داده و درواقع قابلیت خرید گوشی‌های محبوب برای کاربران این فروشگاه امکان پذیر نیست.

دلیل این اقدام دیجی‌کالا مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که دیجی‌کالا هم راه و روش بسیاری از سودجویان را در پیش گرفته است. سودجویان در ایام افزایش نرخ دلار، با احتکار تلفن همراه و جلوگیری از فروش آن باعث می‌شوند تا بازار ملتهب شده و محصولی برای فروش وجود نداشته باشد و به نوعی نیاز بازار پاسخ داده نشود؛ چند روز بعد اما با قیمت بسیار بیشتر همه محصولات قابل فروش می‌شوند. از طرفی کاربرانی که در حال حاضر قصد خرید را دارند باید صبر کنند تا در آینده با قیمت گران‌تر مدل مورد نظر خود را خریداری کنند!

البته مشکلات مربوط به قیمت‌گذاری در حالی که قیمت ارز به شکل لحظه‌ای در حال افزایش است، می‌تواند بهانه خوبی برای ناموجود شدن تلفن‌های همراه در دیجی‌کالا باشد اما این فروشگاه بزرگ با تجربه چندین ساله خود باید بتواند چنین شرایطی را مدیریت کرده و محصولات خود را در زمان افزایش نرخ دلار ناموجود نکند.

به هر شکل با سر زدن به فروشگاه دیجی‌کالا متوجه می‌شوید که از برند سامسونگ تنها چندمدل پرچمدار و از برند شیائومی چند مدل میان‌رده به فروش می‌رسد و موجودی عظیم گوشی‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی این فروشگاه در دسترس نیست. جالب است که بخش فروش ویژه آن فقط یک مدل برای فروش وجود دارد و باقی همه ناموجود هستند!

از موجودی بی‌شمار برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی که بیشترین خریداران را در بازار موبایل دارند، در حال حاضر کمتر از 20 مدل در دیجی‌کالا قابل خریداری است که از میان آن‌ها 6 مدل مربوط به پرچمداران سامسونگ است که با توجه به قیمتی که دارند، بخش کوچکی از جامعه می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند، در واقع موجودی مدل‌های میان‌رده و اقتصادی از این سه برند مطرح در فروشگاه دیجی‌کالا حدود 10 مدل است که بیشتر شبیه به یک طنز تلخ شباهت دارد. بنابراین با این وضعیت کسی اجازه خرید ندارد تا زمانی که قیمت‌ها افزایش یابد و دیجی‌کالا بتواند با سود بیشتر گوشی‌‌ها را به مردم بفروشد…!

2 در مورد “گوشی‌های دیجی‌کالا به‌ یکباره ناموجود شدند: منتظر گرانی در روزهای آینده باشید!”

    1. سعید صانعی

      در این مطلب کامنتی از شما ثبت نشده که ما منتشر نکرده باشیم، اگر نظرتون توهین نداشته باشه منتشر میشه، حتی اگر مخالف ما باشه
      می‌تونید دوباره بذارید شاید به خاطر وی‌پی‌ان باشه یا هر دلیل دیگه‌ای! در هر صورتی چیزی از شما ثبت نشده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH