فیس‌لیفت پژو 508 مدل 2023 رونمایی شد + گالری تصاویر

تصاویر بسیاری از فیس‌لیفت پژو 508 منتشر شده که نشان از تغییرات گسترده این خودرو در قسمت داخل و خارج آن دارد. چراغ‌های این دستگاه اکنون کمی باریک‌تر شده‌اند و جلوپنجره نیز تغییر یافته و نشان شیر اکنون اصلاح شده است.

چراغ‌های جدید به فناوری LED ماتریسی مجهز شده‌اند و چراغ‌های دی‌لایت نیز به صورت سه خط یا پنجه شیر طراحی شده‌اند. رنگ‌بندی این خودرو شامل سفید، خاکستری و آبی بوده و از سه سطح تریم که شامل اسپرت، Allure ،GT هستند، برخوردار است.

اندازه چرخ‌ها از 17 تا 20 اینچ شروع می‌شود و علاقمندان می‌توانند در تریم PSE نیز از تایر Michelin Pilot Sport 4S استفاده کنند.

پژو 508 مدل 2023 و نسخه SW در قسمت کابین به سیستم اطلاعات و سرگرمی 10 اینچی مجهز شده و انتخابگر دنده بازطراحی‌شده و گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک در آن قرار گرفته است.

پژو سعی کرد که با توجه به نوع پیشرانه، چند حالت رانندگی که شامل الکتریک، اکو، هیبریدی، معمولی، اسپرت، 4WD و تنظیمات تعلیق (نرمال، اسپرت، راحت) هستند، را برای کاربر ارائه دهد. سیستم ابزار دیجیتالی 12 اینچی نیز در پشت فرمان طراحی شده است.

از دیگر تجهیزات این دستگاه می‌توان به شیشه جلو خود گرم‌شونده، صندوق عقب و درب عقب برقی، سیستم دید در شب، کروز کنترل تطبیقی و سیستم توقف و حرکت اشاره کرد. همچنین دوربین‌ برای کمک به پارک عقب، هشدار خروج از خط و سیستم صوتی با 10 بلندگوی ساب ووفر نیز در خودرو وجود دارد.

در قسمت پیشرانه، نوع اول پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری توربوشارژ از نوع سه سیلندر است که می‌تواند قدرتی برابر با 130 اسب بخار تولید کند. این خودرو با پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری در آفریقا، خاورمیانه و آسیا عرضه می‌شود، این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 218 اسب بخار تولید کند. علاوه بر آن، مشتریان می‌توانند از گزینه پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربودیزل نیز استفاده کنند؛ قدرت این موتور به 130 اسب بخار می‌رسد.

به علاوه، یک جفت پیشرانه هیبریدی پلاگین به همراه موتور بنزینی 150 یا 180 اسب بخاری و موتور الکتریکی 81 کیلوواتی عرضه می‌شود که قادر است قدرتی برابر با 180 اسب بخار داشته و به همراه سیستم دو چرخ متحرک، قدرتی معادل با 225 اسب بخار تولید کند.

علاقمندان می‌توانند در نسخه 508 PSE از موتور بنزینی با قدرت 200 اسب بخار، یک موتور 81 کیلوواتی با گیربکس اتوماتیک و یک موتور 83 کیلوواتی در عقب بهره ببرند. همه این‌ها در نهایت قادر هستند قدرتی برابر با 360 اسب بخار تولید کرده که به هر دو محور می‌رسند. نسخه PHEV به باتری 12.4 کیلووات ساعتی مجهز می‌شود.

آنطور که پژو گفته است، احتمالا عرضه فیس‌لیفت پژو 508 از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH