لاجیتک از صندلی گیمینگ خاص رونمایی کرد

لاجیتک از جدیدترین کابین مسابقه‌ای خود رونمایی کرد که با بسیاری از محصولات دیگر نیز سازگاری دارد. کابین لاجیتک Trophy G به طور یکپارچه با فرمان، پدال، کنسول و رایانه‌های شخصی با ساخت‌های مختلف کار می‌کند. محصول جدید لاجیتک یک راه حل مقرون به صرفه برای بازیکنان شبیه‌ساز مسابقه است.

این محصول حاصل همکاری لاجیتک و پلی‌سیت است و در واقع کابین مسابقه Playseat Trophy-Logitech G Edition نام دارد. Playseat تولید کننده لوازم جانبی بازی است و کابین Trophy G نویدهای زیادی برای هر دو شرکت دارد.

این کابین و صندلی طراحی باز دارد و از فولاد کربنی سبک وزن و قطعات آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است. صندلی کابین از چرم پلی اورتان و مواد ActIFit ساخته شده است. این صندلی بیشتر با شکل بدن تناسب دارد و در کل راحت‌تر است.

صندلی Trophy G را می‌توان در موقعیت‌های جلو/عقب و بالا/پایین تکان و حرکت داد. موقعیت فرمان و پدال برد نیز قابل تنظیم است. وزن کابین 17 کیلوگرم و ابعاد 140 در 58 در 100 سانتی‌متری دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، این شاسی با تمام فرمان‌ها و پدال‌های موجود در بازار سازگار است. همچنین از تمامی کنسول‌های بازی اصلی و رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند. Trophy G را می‌توان با فرمان‌ها و پدال‌های مسابقه‌ای حرفه‌ای لاجیتک نیز استفاده کرد.

کابین مسابقه Playseat Trophy-Logitech G با دو سال گارانتی ارائه می‌شود. در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا و بازارهای منتخب با قیمت 599 دلار موجود است. صندلی مسابقه Trophy G می‌تواند تطابق موقعیت کاملی بین براکت فرمان و صندلی برای تجربه‌ای فراگیرتر ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH