نوکیا برای نخستین بار در تاریخ، لوگو خود را تغییر داد

پس از آنکه پکا لوندمارکمدیریت واحد تجهیزات مخابراتی نوکیا را بر عهده گرفت؛ مدیرعامل جدید اقدام به ارائه یک طرح 3 مرحله‌ای شامل ری‌استارت، شتاب‌دهی به فعالیت‌ها و تنظیم مقیاس کرد.

با پایان یافتن بخش اول این طرح، اکنون نوکیا بر مقوله شتاب‌دهی تمرکز نموده و برای نخستین بار طی 60 سال گذشته، لوگو خود را تغییر داده است. این اقدام با هدف نمایش تغییر استراتژی شرکت به مرحله اجرا گذاشته شده است.

نوکیا استفاده از رنگ آبی را متوقف نموده و آن‌را با چیزی متناسب‌تر با موقعیت، جایگزین کرده است. این موضوع بدان معناست که در لوگو جدید هیچ‌گونه طرح رنگی خاصی در نظر گرفته نشده است.

لوندمارک اعلام کرده که نوکیا از این پس صرفا یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به‌شمار نرفته و در واقع یک شرکت فناوری تجاری قلمداد می‌شود. وی گفت: “در گذشته نام نوکیا با گوشی‌های هوشمند گره خورده بود؛ اما امروزه ما یک شرکت فناوری تجاری هستیم.”

نوکیا علاوه بر توسعه کسب‌وکار تجهیزات مخابراتی خود بر فروش تجهیزات به سایر مشاغل نیز تمرکز خواهد کرد. این کسب‌وکارها شامل شبکه‌های خصوصی 5G و تجهیزات مورد نیاز کارخانجات خودکار بوده و این موضوع، نوکیا را به رقیب شرکت‌های مایکروسافت و آمازون در حوزه مورد اشاره تبدیل خواهد کرد. همچنین آقای لوندمارک اعلام کرد که نوکیا سرگرم بررسی توسعه و رشد فعالیت‌های خود در سایر عرصه‌ها است.

لوگو جدید نوکیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH