وان‌پلاس Ace 2 با دیمنسیتی 9000 در وب‌سایت‌های بنچمارک دیده شد

شرکت OnePlus گوشی هوشمند Ace 2 را در چین معرفی کرد که در برخی از بازارهای خارج از کشور با نام OnePlus 11R عرضه شد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1بهره می‌برد، اما گزارش‌هایی در مورد نسخه جدیدی با Dimensity 9000 در سه هفته گذشته منتشر شده است.

پلتفرم بنچمارک AnTuTu فاش کرد که دستگاه وان‌پلاس  PHP110 مراحل آزمایش خود را طی کرده است و در واقع نسخه دیمنسیتی وان‌پلاس  Ace 2 است. نتیجه این بنچمارک کمی بیش از 1 میلیون بود که از این چیپست مدیاتک انتظار می‌رود.

وان‌پلاس  Ace 2 جدید می‌تواند طراحی متفاوتی در پشت در مقایسه با گوشی اصلی داشته باشد. همچنین می‌تواند دوربین 50 مگاپیکسلی را با یک دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision تعویض کند و سرعت شارژ را می‌توان به 80 وات کاهش داد، علی‌رغم اینکه شیائومی، ویوو و آنر همگی دارای یک گوشی هوشمند با شارژ 100 واتی و دیمنسیتی  9000 SoC هستند.

بقیه مشخصات، مانند صفحه 6.74 اینچی AMOLED با وضوح 1240p و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، می‌توانند ثابت بمانند. ما هنوز در روند افشای اطلاعات و شایعات هستیم، بنابراین بسیاری از این اطلاعات ممکن است درست یا نادرست باشند و باید منتظر تایید رسمی وان پلاس باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH