آپدیت One UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

فهرست دستگاه‌های سامسونگی دریافت‌کننده آپدیت One UI 5.1 به سرعت در حال گسترش است و اکنون گلکسی A52 5G نیز به این مجموعه اضافه شده است. اکنون سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 5.1 برای گلکسی A52 5G را آغاز کرده است. این آپدیت برخی ویژگی‌های سری گلکسی S23 را برای یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که رابط کاربری One UI 5.1 تنها برای نسخه 5G گلکسی A52 منتشر شده و مدل معمولی گلکسی A52 و گلکسی A52s 5G هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند. البته با توجه به سرعت بالای سامسونگ در انتشار آپدیت One UI 5.1 برای کلیه دستگاه‌های واجد شرایط انتظار می‌رود که شرایط کنونی به‌زودی دستخوش تغییر شود.

اخیرا یکی از کاربران گلکسی A52 5G تصاویری از گوشی خود را منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر، آپدیت One UI 5.1 دارای فریم‌ور با شماره ورژن A526BXXU2EWB1 بوده و از حجم حدودا 1 گیگابایتی برخوردار است.

همچنین این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه فوریه 2023 اندروید است. ورژن فریم‌ور احتمالا بر اساس بازار هدف متغیر خواهد بود. همچنین زمان دسترسی کاربران به آپدیت نیز منوط به میزان سرعت عمل تیم نرم‌افزاری محلی سامسونگ خواهد بود.

سری گلکسی A52 کماکان واجد شرایط دریافت یک به‌روزرسانی عمده دیگر برای اندروید است. سری گلکسی A52 از جمله مدل گلکسی A52 5G واجد شرایط دریافت آپدیت سیستم‌عامل برای مدت 3 سال هستند. این موضوع بدان معناست که One UI 5.1 آخرین به‌روزرسانی قابل توجه برای این گجت‌ها به‌شمار نخواهد رفت.

با این اوصاف تمامی مدل‌های خانواده گلکسی A52 برای دریافت یک به‌روزرسانی عمده دیگر یعنی اندروید 14 بایستی ماه‌های بسیار بیش‌تری منتظر بمانند. در صورت ادامه الگوی شماره‌گذاری متعارف سامسونگ انتظار می‌رود این به‌روزرسانی شامل رابط کاربری One UI 6.0 باشد. این آپدیت آخرین به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید برای گجت‌های مورد اشاره قلمداد می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52 به‌صورت محدود منتشر شده است. اکنون می‌دانیم که این به‌روزرسانی حداقل در کشور سنگاپور منتشر شده است. با این‌حال کاربران برای بررسی دستی موضوع می‌توانند به مسیر Settings > Software update روی گوشی خود مراجعه نموده و یا در صورت تمایل، فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود و آن‌را روی دستگاه خود فلش نمایند.

بایستی توجه داشت که امکانات One UI 5.1 در گلکسی A52 احتمالا با گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ تفاوت خواهند داشت؛ چرا که سامسونگ معمولا برخی ویژگی‌های ارائه شده در دستگاه‌های پرچم‌دار خود را برای مدل‌های میان‌رده عرضه نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH