تصاویر کیس هوشمند سامسونگ گلکسی A54 منتشر شد

سامسونگ در تدارک رونمایی از گوشی گلکسی A54 است. تاکنون اطلاعات زیادی از این مدل فاش شده، حتی رندرهای لو رفته، طراحی و الگوی ظاهری گلکسی A54 را به‌طور کامل نمایش می‌دهند.

اما اکنون سامسونگ تصویری از کیس اسمارت ویوو برای گلکسی A54 را در پرتال رسمی مقدونیه‌ای خود منتشر کرده است. کیس اسمارت ویوو نه تنها نشان‌دهنده الگوی طراحی خاص خود است؛ بلکه ظاهر کامل گوشی را نیز نمایش می‌دهد.

اگرچه این کیس هنوز برای خرید آماده نیست؛ اما سامسونگ چندین رندر از لوازم جانبی مربوط به گلکسی A54 را منتشر کرده است. این تصاویر، طراحی گوشی را تائید نموده و نشان‌دهنده وجود حفره‌های دایروی‌شکل مجزا برای ماژول دوربین و پنل‌های شیشه‌ای مسطحی هستند که توسط یک قاب فلزی کمی خمیده احاطه شده‌اند. از این منظر گلکسی A54 از شباهت بسیار زیادی با گلکسی S23 برخوردار خواهد بود.

طراحی لو رفته در پرتال رسمی سامسونگ شباهت بسیاری زیادی با رندرهای پیشین دارد. پنل پشتی گوشی دارای 3 حفره کروی‌شکل برجسته و مجزا بوده و هر حفره یک لنز دوربین را در خود جای داده است.

همچنین این دستگاه از یک نمایشگر تخت در قسمت جلویی همراه با حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی جهت استقرار دوربین سلفی بهره خواهد برد.

این کیس با عنوان رسمی “Smart View Wallet Case” تولید می‌شود. این ابزار جانبی شامل یک کاور نمایشگر با یک بریدگی کوچک برای نمایش ساعت در حالت Always-On Display و یک نگهدارنده مخصوص کارت اعتباری در سمت دیگر کاور نمایشگر است.

رندرها نشان‌دهنده پورت USB-C، میکروفون و شبکه اسپیکر در فریم پایینی بدنه گوشی هستند. کلید جانبی و دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا نیز در لبه سمت راست بدنه گوشی تعبیه شده‌اند.

کیس Smart View Wallet Cover تنها با مدل رنگی مشکی در وبسایت سامسونگ نمایش داده شده است. با این‌حال تصاویر پیوست شده نشان‌دهنده این کیس با مدل‌های رنگی سبز لیمویی و بنفش هستند. این پدیده نشان می‌دهد که مدل‌های رنگی فوق نیز احتمالا پس از عرضه گلکسی A54 در بازار قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH