کدام اپل واچ ارزش خرید دارد؟

همانطور که می‌دانید، محصولات اپل قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند و این اختلاف قیمت در تمامی محصولاتشان به چشم می‌خورد.

اگر جدیدا به فکر خرید اپل واچ افتاده‌اید، احتمالا می‌خواهید ببینید که کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد و در کل نقاط ضعف و قوتشان چیست و محبوبیت کدام مدل‌ها بالاتر است.

ما با بررسی چندتا از محبوب‌ترین مدل‌ها، به شما در خریدتان کمک خواهیم کرد.

اپل واچ Series 8

اپل واچ سری ۸ انقلابی در اسمارت‌واچ‌های پرچم‌دار اپل است و اگر می‌خواهید هزینه کنید، ساعت‌ سری ۸ یکی از ارزشمندترین اپل واچ‌هاست که خوب است بشناسیدش. در این ساعت دو سنسور جدید ارتفاع و تصادف اضافه شده‌اند. همچنین، در مواقعی که به گوشی‌تان دسترسی نداشته باشید، اسمارت واچ شما به مخاطبین اضطراری و مراکز امدادی دسترسی پیدا می‌کند.

برنامه‌های سلامت ساعت هوشمند، در تمامی مدل‌ها هستند اما باز هم اپل واچ سری ۸ تمرکز بیشتری روی آن کرده و دقت این سنسور را افزایش داده است. ECG درونی و سنسور قلب، وضعیت تپش قلب، ریتم، و اکسیژن خون را بررسی می‌کند و به شما فیدبک می‌دهد و به‌طور کل، روی سلامت کلی بدنتان نظارت دارد و هر مورد نامتعادلی در بدن شما احساس شود، به شما اطلاع می‌هد. همچنین، برنامه‌های اختصاصی برای خانم‌ها مانند ترک دقیق چرخه‌ی قاعدگی و یادآور تاریخ قاعدگی بعدی، از دیگر ویژگی‌های این ساعت جذاب هستند.

اگر اهل طبیعت‌گردی و کوهنوردی هستید، خوب است که این ساعت را بر دست داشته باشید چون می‌تواند در نقش فرشته نجاتتان ظاهر شود. چنانچه دچار سانحه‌ی شدید همچون تصادف ماشین شوید، از جایی سقوط کنید و مشکلاتی از این قبیل برایتان رخ دهد، ساعت روی دستتان، حتی زمانی که آنتن نداشته باشید می‌تواند با مراکز اورژانسی تماس بگیرد و با مشخص کردن محدوده‌ی جغرافی‌تان، برایتان نیروهای امدادی را احضار کند.

باتری این ساعت نیز، مورد دیگری‌ست که آپدیت شده و در وضعیت Saving mode، تا ۳۶ ساعت باتری را ذخیره نگه می‌دارد.

اپل واچ اولترا

اگر اهل فعالیت‌های بیرون از خانه و ماجراجویی هستید، اپل واچ اولترا می‌تواند بهترین اپل واچ برای شما باشد.

این ساعت، سرسخت‌ترین ساعت اپل است و از آن‌جا که چند مدل بند دارد، در هر موقعیتی می‌توانید آن را بر دست خود داشته باشید. فریم ساعت از تیتانیوم و کیس آن از کریستال ساخته شده که مقاومت آن را در برابر ضربه ارتقا دهد. بند ساعت نیز، به‌گونه‌ای است که در عین سبک بودن ماندگاری بالایی دارد و احتمال پاره شدن آن تقریبا صفر است.

این ساعت هم مانند سری ۸ روی سنسورهای سلامت‌سنجی‌اش مانور داده و از آن‌جا که اختصاصا برای موقعیت‌های سخت و ماجراجویی ساخته شده، قابلیت GPS و مکان‌یابی‌اش هم تغییراتی به خود دیده و آپدیت شده.

اگر اهل شنا کردن هستید و زمان زیادی را در استخر می‌گذرانید، این ساعت تا عمق ۱۰۰ متری، و غواصی تا عمق ۴۰ متری را مقاومت می‌کند و آسیبی نخواهد دیدی. همچنین، تا دماهای منفی ۴ و دماهای بالایی تا مثبت ۱۳۰ درجه فارنهایت را تحمل می‌کند. عمر باتری این ساعت نیز در میان تمامی اپل‌واچ‌ها بالاتر است و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد.

ارزش خرید اپل واچ اولترا بسیار بالاست؛ به‌خصوص اگر روحیه‌ی ماجراجویی دارید. اما قیمت این ساعت اپل واچ نیز، بسیار بالاتر از مدل‌های دیگر آن است و این مسئله می‌تواند بر نظر شما برای خرید آن تاثیر بگذارد. پس اگر آدم کوهنورد، شناگر و به‌طور کل اهل طبیعتی نیستید، بهتر است سراغ بقیه‌ی گزینه‌های اپل واچ بروید.

اپل واچ SE

مدل دیگر در میان ساعت‌های اپل واچ که در دسته‌ی ساعت‌های اختصاصی این برند قرار می‌گیرد، سری SE است. این ساعت همچنین برای کودکان هم قابلیت‌هایی دارد؛ البته، لازم است بدانید که مقاومت و سرسختی آن به اندازه‌ی دیگر مدل‌های اپل واچ نیست.

وزن ساعت زیاد نیست و اگر ورزش‌کار هستید، می‌توانید مودهای ورزشی مختلف را روی آن فعال کنید تا وضعیت بدنتان در حین ورزش سنجیده شود. این ساعت با آیفون شما همگام‌سازی می‌شود و می‌توانید از طریق آن تماس‌های خود را جواب دهید و اعلانات موبایلتان را دریاغت کنید. سنسورهای سلامتی هم دیگر ویژگی‌هایی هستند که اپل در تمامی ساعت‌های خود گنجانده و سری SE هم از آن بی‌نصیب نمانده‌اند.

اگر فرزند کوچکتان دوست دارد از ساعتتان استفاده کند، بدون هیچ مشکلی می‌توانید ساعت را در اختیار او قرار دهید. همچنین می‌توانید با فعال کردن Kid mode دسترسی او به بعضی قسمت‌ها را ببندید و با موبایلتان، می‌توانید آن را ردیابی کنید تا اگر کودک از شما دور شد، بتوانید در مواقع اورژانسی او را پیدا کنید.

این ساعت، در میان ساعت‌های اپل کمترین قیمت را دارد و در عین حال، یکی از مدل‌های زیبای اپل به‌شمار می‌رود. همچنین، همانطور که مشاهده کردید، قابلیت‌های مدل‌های گرانتر هم در آن وجود دارد. پس آیا این ساعت ارزش خرید دارد؟ بله صد درصد! به‌خصوص اگر محدودی بودجه دارید و می‌خواهید حتما یک اپل واچ مناسب تهیه کنید.

جمع‌بندی

با بررسی ۳ سری از اپل واچ‌ها، سعی کردیم به این سوال پاسخ دهیم که کدام اپل واچ ارزش خرید دارد. سعی شده است که انواع قیمت اپل واچ، مناسب با بودجه‌های مختلف باشد و انواع کاربری‌ها باشد. البته، چیزی که لازم است بدانید نیز این است که اپل‌واچ‌ها فقط با آیفون‌ها همگام‌سازی می‌شوند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH