پنکه هوشمند شارژی شیائومی هم به بازار آمد!

کمپانی شیائومی نه تنها در حوزه تولید محصولات فناوری و گوشی‌های هوشمند، فعالیت موثری دارد، بلکه توانسته با خلاقیت و توسعه فناوری‌های مختلف در عرصه لوازم خانگی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر، شیائومی از پنکه هوشمند خود در چین رونمایی کرد. این محصول که MIJIA 1X نام دارد، به وسیله پاوربانک یا پریز دیواری از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

شیائومی اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه MIJIA، از بیش از 100 تنظیمات مختلف استفاده کرده و به نوعی عملکرد دستگاه را مطابق سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند. همچنین قابلیت کنترل دستورات صوتی از طریق Xiao AI نیز وجود دارد.

در این پنکه از هفت پره ایرفویل به جای خنک‌کننده مستقیم استفاده شده است که قابلیت خوبی به شمار می‌رود. کاربر می‌تواند از طریق برنامه MIJIA، سرعت و جهت باد را به راحتی تنظیم کند.

پنکه هوشمند شیائومی MIJIA از منطقه 140 درجه تا 14 متر با سرعت 24.5 متر مکعب در دقیقه پشتیبانی می‌کند. پنکه قادر است با حداکثر توان خود، 52.9 دسی‌بل نویز تولید کند.

البته شیائومی حالت آرامی نیز تعبیه کرده است تا در هنگام خواب بتوان از آن استفاده کرد. سطح نویز این حالت به 25.6 دسی‌بل خواهد رسید.

پنکه هوشمند MIJIA به یک آداپتور 18 واتی مجهز شده که از طریق USB-C شارژ می‌شود. علاوه بر آن، می‌توان برای شارژ کردن دستگاه از پاوربانک Mi 10000 میلی‌آمپری شیائومی نیز بهره برد. آنطور که گفته شده، با یک بار شارژ کامل دستگاه از طریق این پاوربانک می‌توان تا 22 ساعت از پنکه استفاده کرد.

این محصول به عنوان کم‌مصرف‌ترین دستگاه از نظر کارایی انرژی در چین شناخته می‌شود که وزنی برابر با 2.9 کیلوگرم دارد. قیمت زمان عرضه پنکه هوشمند MIJIA Inverter Floor Fan 1X معادل 329 یوان (یا 48 دلار) برآورد شده است.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه در سطح جهانی عرضه شود یا خیر، ولی همینقدر می‌دانیم که شیائومی در حال حاضر قصد دارد این محصول جدید را در چین عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH