جزئیات جدید درباره گوشی‌های ردمی A2 و ردمی A2 پلاس منتشر شد

پس از موفقیت گوشی‌های ارزان‌قیمت‌‌ سری ردمی A1 در بازارهای مختلف جهان اکنون این برند در تدارک عرضه سری ردمی A2 در آینده‌ای نزدیک است. این دستگاه پیش‌تر در پایگاه‌های مختلف صدور گواهینامه نظیر BIS و NBTC رویت شده است.

بعلاوه جزئیات مربوط به مشخصات، طراحی و قیمت‌گذاری این گوشی در بازارهای اروپایی نیز فاش شده است. اکنون گوشی‌های ردمی A2 و ردمی A2 پلاس موفق به دریافت گواهینامه TUV شده‌اند.

ردمی A2 از شماره مدل 23028RN4DG استفاده می‌کند. بعلاوه ردمی A2 پلاس با شماره مدل 23028RNCAG در وبسایت TUV رویت شده است. در ادامه به بررسی مشخصات شایعه شده برای این 2 گجت می‌پردازیم.

بر اساس شنیده‌ها ردمی A2 مجهز به تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این تراشه دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بوده و بر پایه فرآیند 12 نانومتری تولید شده است. پردازنده این تراشه از حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتزی برخوردار بوده و در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت خواهد کرد.

کاربران در صورت تمایل با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 512 گیگابایت خواهند بود. نمایشگر 6.52 اینچی این گوشی از فناوری IPS LCD بهره گرفته احتمالا دارای رزولوشن اچ‌دی پلاس (معادل 1600×720 پیکسل) خواهد بود.

 

گواهینامه TUV برای ردمی A2 و ردمی A2 پلاس

فقدان حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی نشان می‌دهد که این مشخصه صرفا در ردمی A2 پلاس قابل دسترس است. در عوض پنل پشتی ردمی A2 از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. 

دوربین جلویی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردمی A2 با باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ 10 واتی در بازار اروپا عرضه می‌شود.

این گوشی مجهز به یک اسپیکر منفرد و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و سیستم‌عامل اندروید 13 گو ادیشن نیز به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب خواهد شد.

این دستگاه به منظور ارائه تجربه ارتباطی یکپارچه از قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت، بلوتوث 5.0 و وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH