احتمالا سامسونگ گلکسی S23 FE نیز به بازار عرضه نمی‌شود

از زمان عرضه آخرین گوشی هوشمند سری Fan Edition سامسونگ مدتی گذشته است. گلکسی S21 FE در ژانویه سال 2022 عرضه شد و از آن زمان به بعد هیچ عضو جدیدی به این خانواده اضافه نشده است.

در ابتدا شایعاتی پیرامون گلکسی S22 FE از گوشه و کنار شنیده شد و پس از عدم عرضه این گوشی، طرح شایعات درباره گلکسی S23 FE آغاز شد. بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌های مطرح شده انتظار می‌رفت این گوشی در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شود.

امروز یک افشاگر پرکار و معمولا قابل اعتماد با نام رولاند کوانت حامل خبری ناخوشایند برای آن‌دسته از افرادی است که بی‌صبرانه منتظر معرفی گلکسی S23 FE هستند. به گفته وی عرضه گلکسی S23 FE در سال 2023 امری بعید به‌نظر می‌رسد. به گفته این افشاگر اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که گلکسی S23 FE حداقل در سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد.

بی‌تردید در مقطع کنونی نمی‌توان پیرامون تحولات آتی و برنامه‌های آینده سامسونگ به‌طور دقیق اظهارنظر کرد. در رابطه با موجودیت، عرضه یا عدم معرفی این دستگاه، گزارش‌های ضد و نقیضی منتشر شده است. بنابراین بایستی نسبت به صحت و سقم گزارش‌هایی از این دست با دیده تردید نگاه کرد.

متاسفانه رولاند کوانت به جزئیات بیش‌تری اشاره نکرده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که در صورت تصمیم سامسونگ برای عرضه گلکسی S23 FE طی چند ماه آینده بایستی تاکنون اطلاعاتی درباره این گجت منتشر می‌شد.

از این گذشته رولاند کوانت همواره یکی از منابع ثابت افشای اطلاعات به‌شمار می‌رود. چنان‌چه بپذیریم که وی تاکنون به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون گلکسی S23 FE دست نیافته است؛ در این‌صورت می‌توان استدلال کرد که گجت مورد اشاره هرگز به بازار عرضه نخواهد شد.

دو گوشی سری FE عرضه شده توسط سامسونگ هیچ‌گاه رضایت واقعی این تولیدکننده را جلب نکردند. این دستگاه‌ها جزو مدل‌های قاتل پرچمدار طبقه‌بندی شده و ظاهرا سامسونگ ترجیح می‌دهد تا کاربران با پرداخت مبلغی  مشابه، پرچمدار سال گذشته (یا سال پیش از آن) کمپانی یا یک مدل میان‌رده از سری A را خریداری نمایند. این سناریو، حداقل یکی از فرضیات قابل طرح در مقطع کنونی محسوب می‌شود. با این‌حال برای روشن شدن بیش‌تر موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH