مایکروسافت وعده داد: ChatGPT 4 با قابلیت ساخت ویدیو، به زودی عرضه می‌شود

مایکروسافت هفته آینده هوش مصنوعی GPT-4 را منتشر خواهد کرد. این سیستم به یک مدل چند رسانه‌ای تبدیل می‌وشود و قادر به ایجاد ویدئو خواهد بود. البته سیستم جدید نه تنها متن، بلکه قادر به درک صوت و ویدیو نیز خواهد بود.

در نسخه جدید در میان پیشرفت‌های متعدد، تولید سریع‌تر پاسخ‌ها و نزدیک‌تر شدن پاسخ‌ها به زبان انسان از جمله نکات برجسته هستند. علاوه بر این، به گفته آندریاس براون، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت آلمان، این مدل «به معنای واقعی کلمه از همه زبان‌ها» پشتیبانی خواهد کرد.

این نوآوری‌ها در موتور جستجوی Bing و همچنین در برنامه تلفن همراه ChatGPT که توسط OpenAI در حال توسعه است ظاهر می‌شوند. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست، فقط مشخص است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. توجه داشته باشید که قبلاً چت‌بات Bing مشکلاتی مانند افسردگی، توهم و فراموشی را به همراه داشت.

در نتیجه، مایکروسافت دسترسی آزمایشی به آن را محدود کرد و همچنین چندین حالت ارتباطی با این ربات چت را ارائه داد. به عنوان مثال، یک حالت “مشهور” وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به درخواست‌ها به سبک افراد مشهور پاسخ دهید. این لیست شامل ایلان ماسک، تام کروز، تیلور سوئیفت و سایر اهالی رسانه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH