ارز دیجیتال هوش مصنوعی

معرفی سه ارز دیجیتال برتر در حوزه هوش مصنوعی

حوزه هوش مصنوعی اخیرا به حوزه داغی تبدیل شده است، در این مقاله نگاهی به ارز های دیجیتال برتر این حوزه و نحوه خرید آن‌ها می‌اندازیم.

معرفی ربات هوش مصنوعی ChatGPT توجه عموم را به خود جلب کرد و باعث داغ شدن حوزه هوش مصنوعی در چند هفته گذشته شد.

با افزایش علاقه افراد به این حوزه، یکسری ارز دیجیتال که تمرکز خود را روی بخش هوش مصنوعی گذاشته‌اند محبوبیت بسیاری پیدا کردند و سرمایه‌گذاران بازار شروع به سرمایه‌گذاری روی آن‌ها کردند.

سه تا از این رمزارزها GRT، AGIX و FET هستند که در ادامه نگاه عمیق‌تری به هرکدام می‌اندازیم.

گراف (GRT)

پروژه گراف (The Graph) با نماد GRT روی کار آمد تا توسعه‌دهندگان بتوانند به کمک آن اقدام به ساخت APIهایی با نام زیرگراف (Subgraph) کرده و از این طریق به اطلاعات موجود در شبکه‌های بلاک‌چینی از جمله اتریوم و IPFS دسترسی پیدا کنند.

این پروژه از زمان راه‌اندازی آن توانسته جامعه بزرگی را تشکیل دهد و بسیاری از توسعه‌دهندگان در آن مشارکت کرده‌اند. همچنین تیم پروژه گراف از افراد متخصص بنیاد اتریوم، اوپن زپلین، دیسنترالند و… تشکیل شده است.

توکن GRT یک توکن ERC-20 بوده در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است؛ بنابراین از امنیت بالایی برخوردار بوده و عرضه کل تقریبا 10.6 میلیاردی دارد. مارکت کپ بالای این توکن، آن را به یکی از برترین رمزارزهای پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ تبدیل کرده و سرمایه‌گذاران بسیاری به طور روزانه در حال معامله آن هستند.

فچ (FET)

پروژه فچ (Fetch.ai) با نماد FET فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرد. این پروژه در واقع آزمایشگاهی است که سعی دارد یک شبکه یادگیری ماشین غیرمتمرکز، باز و بدون مجوز همراه با اقتصاد ارز دیجیتال بسازد. فچ قصد دارد تا تکنولوژی هوش مصنوعی را با استفاده از یک شبکه بدون مجوز در دسترس همگان قرار دهد تا هر کسی بتواند به مجموعه‌داده‌های امن آن متصل شده و از آن‌ها استفاده کند.

مدل فچ در مواردی مثل بهینه‌سازی سرویس‌های معامله سیستم مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (DeFi)، شبکه‌های حمل و نقل، شبکه‌های انرژی هوشمند، سفر و… و مخصوصا هر نوع سیستم دیجیتال پیچیده‌ای که به مجموعه داده‌هایی در مقیاس بزرگ متکی است کاربرد دارد.

توکن FET در حال حاضر مارکت کپ تقریبا 295 میلیون دلاری دارد و با حجم معاملات روزانه تقریبا 150 میلیون دلاری به یکی از رمزارزهای محبوب بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی

سینگولاریتی نت (AGIX)

پروژه سینگولاریتی نت (SingularityNET) با نماد AGIX در واقع پلتفرمی است که هر فردی به کمک آن به‌راحتی می‌تواند اقدام به ساخت و کسب درآمد از سرویس‌های هوش مصنوعی کنند. سینگولاریتی بازاری برای کاربران خود ایجاد کرده که بتوانند در آن کاوش کرده و سرویس هوش مصنوعی خود را انتخاب و با استفاده از توکن AGIX خریداری کنند. همچنین این بازار یک خروجی برای توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی است تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را در آن به فروش رسانده و عملکرد آن‌ها را پیگیری کنند.

این پروژه در سال 2017 معرفی شد و در ماه دسامبر همان سال، عرضه اولیه کوین (ICO) AGIX انجام شد و از این طریق نزدیک به 36 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. توکن AGIX یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود؛ یعنی امنیت آن توسط الگوریتم اجماع اثبات سهام اتریوم تامین می‌شود. بسیاری از صرافی‌های بزرگ خارجی از جمله بایننس، کوکوین و صرافی‌های غیرمتمرکز این رمزارز را در پلتفرم خود لیست کرده و معامله‌گران زیادی از این طریق به توکن AGIX جذب شدند.

عرضه حداکثر این توکن برابر با 2 میلیارد دلار است و مارکت کپ بیش از 420 میلیون دلاری توکن AGIX، آن را به یکی از رمزارزهای محبوب بازار، مخصوصا در چند هفته گذشته تبدیل کرده است.

علاقه مردم و همچنین افراد متخصص به حوزه هوش مصنوعی به طور پیوسته در حال افزایش است و توکن‌هایی که در این بخش فعالیت خود را انجام می‌دهند، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است؛ بنابراین آینده خوبی را برای رمزارزهای حوزه هوش مصنوعی می‌توانیم پیش‌بینی کنیم.

نحوه خرید سه رمزارز FET، AGIX و GRT

این سه ارز دیجیتال حوزه هوش مصنوعی در صرافی‌های بزرگ خارجی از جمله بایننس، کوکوین، هوبی، کوین بیس و… لیست شده است و در بین صرافی‌های داخلی، پلتفرم معاملاتی ارزیف این سه رمزارز را وارد سرویس اکسپرس خود کرده تا کاربران به‌راحتی و به‌صورت آنی اقدام به خرید و فروش آن‌ها کرد و روی این توکن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

سرویس اکسپرس ارزیف سرویسی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند رمزارزهای محبوب بازار ارز دیجیتال را در سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن معامله کنند و آن را در کیف‌پول خود ذخیره کنند. همچنین سرویس اکسپرس با کمترین محدودیت ایجاد شده است؛ به این معنی که معامله‌گران می‌توانند به مقدار دلخواه رمزارزهای مورد نظر خود را تنها در یک قیمت مشخص خرید و فروش کنند.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

1 در مورد “معرفی سه ارز دیجیتال برتر در حوزه هوش مصنوعی”

  1. shyrzadflah629@gmail.com

    عرض سلام وادب خدمت دستندرکاران عزیز شرکت اسنب با توجه به اینکه همه کسانی که جهت امرار و معاش خود رو به اسنب آورده اند آن شا الله ما هم بتوانیم راننده خوبی باشیم اهدافی که اسنب برای تسهیل ودر خدمت مردم بودن را به خوبی به منسه ظهور برساند ویک در خواست بنده دارم برای اینکه رانندگان اسنب تلاشی مضاعف داشته باشند طرح های تشویقی خصوصاً در عید باستانی که همراه شده با عید رمضان را برای بنده و دیگر رانندگان که تا ساعت سه الی چهار صبح در خدمت مردم هستند بیشتر کنند تا انگیزه ای بیشتر برای جابجایی مسافر داشته باشند با تشکر
    شیرزاد فلاح

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH