شایعه‌ای که هر روز جدی‌تر می‌شود: اپل قیمت آیفون 15 پرو را افزایش می‌دهد

کمپانی اپل چندی پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد از سری جدید گوشی‌های خود یعنی خانواده آیفون 15 رونمایی کند؛ اگرچه ماه‌ها به رونمایی اصلی این سری باقی مانده، ولی افشاگران فراوانی روز به روز اطلاعات زیادی را از آن منتشر می‌کنند.

یکی از این موارد، قیمت این سری از گوشی‌ها است. در گذشته، این افشاگران ادعا می‌کردند که کمپانی اپل قصد دارد در آینده قیمت این سری از دستگاه‌های خود را افزایش دهد، حالا پس از گذشت چند ماه، اخباری درباره همین موضوع منتشر شده که حاوی افزایش قیمت خانواده آیفون 15 پرو اپل هستند.

اما نکته‌ای که اینجا اهمیت دارد این است که نسخه پرو نسبت به مدل‌های دیگر چه قابلیت‌های بیشتری دارد که موجب شده قیمت آن از دیگر اعضا بیشتر باشد.

البته اکنون خیلی زود است که بخواهیم درباره هرگونه قابلیت جدید این سری صحبت کنیم، چرا که زمان زیادی به عرضه و معرفی رسمی سری آیفون 15 مانده است.

یکی از شایعاتی که در این روزها حسابی سر و صدا کرده درباره رم، رنگ‌‌بندی جدید، ساختار تیتانیومی منحصر به‌فرد، قابلیت‌های جدید در تصویربرداری و لنز پریسکوپ، کنترل‌های فیزیکی و پردازنده قدرتمند هستند.

احتمالا آیفون 15 پرو اپل 100 دلار گران‌تر از آیفون 14 پرو باشد!

افشاگران اعلام کردند که احتمالا قیمت دو مدل‌ آیفون 15 پرو و 15 اولترا به ترتیب 1099 دلار و 1199 دلار خواهد بود. البته اکنون شایعات زیادی درباره افزایش قیمت مدل پرو در حال منتشر شدن است.

یکی از مواردی که ممکن است در این امر موثر بوده باشد، بالا بودن نرخ تورم در ایالات متحده است. کاربران انتظار دارند که آیفون‌هایی که در سال 2023 تولید می‌شوند، با داینامیک آیلند و پورت USB-C عرضه شوند. پس این احتمال نیز وجود دارد که قیمت آیفون 15 معمولی 899 دلار و نسخه آیفون 15 پلاس نیز 999 دلار باشد.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از بروزسانی قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) یا ProMotion بهره نمی‌برند و به جای تراشه پیشرفته A17 از تراشه A16 Bionic استفاده می‌کنند.

در هر صورت، باید کمی صبر کنیم تا اپل به صورت قطعی تایید کند که قیمت سری جدید گوشی‌های خود به چه صورت خواهد بود و آیا این شایعات مربوط به افزایش قیمت نسخه آیفون 15 پرو حقیقت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH