فیس لیفت هیوندای الانترا/آوانته 2024 معرفی شد

پس از آنکه هیوندای از خودروی النترا 2024 خود رونمایی و تصاویر زیادی را نیز از آن در اواخر ماه قبل منتشر کرد، حالا با رونمایی از فیس لیفت هیوندای النترا/آوانته 2024 سروصدای زیادی به پا کرده است.

هیوندای در این نسخه جدید از ویژگی‌های جدیدی استفاده کرده و تغییرات فراوانی را در ظاهر سابق خودرو به وجود آورد. این کمپانی اعلام کرد که هیوندای الانترا/آوانته 2024 در کره جنوبی با نام آوانته عرضه می‌شود و سپس کمی بعد می‌توانیم شاهد نسخه النترای آن در سایر مناطق جهان باشیم.

سپرهای فیس لیفت هیوندای النترا/آوانته 2024 طراحی جدیدی به خود دیده‌اند و سیستم‌های فناوری زیادی نیز در آن تعبیه شده است.

این بار، اندازه جلوپنجره کوچکتر شده، چراغ‌ها باریک‌تر هستند و ورودی‌های هوا نیز در اندازه بزرگتری ساخته شده‌اند که روی سپر جای خواهند گرفت.

 

کمپانی کره‌ای هیوندای اشاره کرد که با افزایش اندازه ورودی هوا میزان خنک‌کنندگی و آیرودینامیک خودرو افزایش می‌یابد، در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که این سدان در بخش گفته شده پیشرفت زیادی به خود دیده باشد.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که مدل فیس‌لیفت آوانته 2024 مانند سایر مدل‌های این کمپانی به نوار LED مجهز نخواهد شد. در عوض، در چراغ‌های دی‌لایت می‌توان افزونه کرومی براقی را مشاهده کرد.

سپر عقب خودرو در حال حاضر طراحی اسپرت‌تری داشته و رینگ آلیاژی نیز در اندازه‌های 15، 16 و یا 17 اینچی ساخته شده‌اند. سایر بخش‌های بدنه مانند نسخه سابق هستند و تغییراتی به خود ندیده‌اند. کلید دیجیتال به قابلیت جدیدی مجهز شده و کاربر می‌تواند با سیستم عامل اندروید و یا iOS گوشی خود، درها را به راحتی باز و بسته کند.

هیوندای اعلام کرد که قرار است هیوندای آوانته در کره جنوبی با پیشرانه‌هایی از نوع بنزینی، گازی و هیبریدی عرضه شود. موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی قادر است قدرتی برابر با 123 اسب بخار و گشتاوری معادل 154 نیوتن‌ متر تولید کند. موتور 1.6 لیتری LPi (سازگار با گاز مایع) نیز می‌تواند قدرتی برابر با 120 اسب بخار تولید کند.

مهندسان هیوندای در بخش سیستم تعلیق تغییراتی ایجاد کرده‌اند، در نتیجه، اکنون انتظار سواری نرم‌تری را از این خودرو خواهیم داشت. همچنین قرار است در خط تولید ایالت متحده، انواع اسپورت N Line و N نیز قرار بگیرد که البته هنوز شرکت اطلاعات خاصی درباره آن منتشر نکرده است.

علاقمندان می‌توانند هیوندای آوانته جدید را از کره جنوبی سفارش دهند. بر اساس اطلاعاتی که این شرکت کره‌ای منتشر کرده است، قیمت تریم بنزینی این محصول از 15287 دلار آغاز شده و تا 24979 دلار برای تریم هیبریدی Inspiration متغیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH