پوستر تبلیغاتی هواوی Enjoy 60 از طراحی این مدل پرده برداشت

در حال حاضر سری Enjoy هواوی شامل چند گوشی هوشمند میان‌رده با ظاهری زیبا است و به‌نظر می‌رسد که برند چینی قصد دارد تا از عضو جدید این خانواده رونمایی کند. جزئیات مربوط به هواوی Enjoy 60 پیش‌تر در فضای وب منتشر شده است. بر اساس شایعات اخیر، این گوشی مجهز به تراشه کایرین و پیکره‌بندی دوربین پشتی با حلقه‌های دایروی‌شکل دوگانه خواهد بود.

این گجت احتمالا در روز 23 مارس (3 فروردین ماه سال آینده) و همزمان با سری پرچمدار هواوی P60 عرضه خواهد شد. اگرچه هواوی Enjoy 60 هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما یک پوستر تبلیغاتی اخیرا لو رفته، طراحی ظاهری و برخی مشخصات این گوشی را به معرض نمایش گذاشته است.

بر اساس محتوای پوستر تبلیغاتی، هواوی Enjoy 60 دارای پنل پشتی با انحنای اندک و پیکره‌بندی دوربین دوگانه با ظاهری آشنا خواهد بود. این ماژول به شکل استوانه‌ای است که 2 حلقه دایروی‌شکل طلایی‌رنگ با چیدمان عمودی را در خود جای داده است. همچنین پوستر مورد اشاره، برخی ویژگی‌های کلیدی گوشی میان‌رده آینده هواوی را نشان می‌دهد.

با توجه به محتوای پوستر به‌نظر می‌رسد که هواوی Enjoy 60 مجهز به یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی خواهد بود. این گجت احتمالا دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی روی پنل پشتی بوده و آخرین نسخه از سیستم‌عامل بومی هواوی موسوم به HarmonyOS 3.0 را اجرا خواهد کرد.

پیش از این اعلام شد که هواوی Enjoy 60 در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Dawn Gold) و آبی (Crystal Blue) روانه بازار می‌شود. از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز این گوشی احتمالا با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بعلاوه بر اساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.75 اینچی LCD با ناچ قطره‌ای شکل و رزولوشن 1600×720 پیکسل خواهد بود. این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی استاندارد 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین پشتی دوگانه نیز احتمالا از ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

دوربین سلفی گوشی نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود. با توجه به شایعات مطرح شده، توان پردازشی هواوی Enjoy 60 از طریق یک تراشه رده پایین کایرین تامین خواهد شد. این تراشه احتمالا کایرین 710A نام داشته و پس از طراحی توسط واحد های‌سیلیکون هواوی با استفاده از فرآیند 14 نانومتری کمپانی چینی SMIC تولید می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH