نوکیا C12 پرو با تراشه Unisoc و اندروید 12 گو ادیشن معرفی شد

کمپانی HMD در ماه ژانویه 2023 از گوشی پایین‌رده نوکیا C12 رونمایی کرد. اکنون این شرکت، گوشی هوشمند جدید خود با نام نوکیا C12 پرو را معرفی کرده است.

دستگاه جدید از مشخصات فنی دقیقا مشابه با نوکیا C12 برخوردار است؛ اما ظرفیت باتری قابل تعویض آن ارتقاء یافته و به 4000 میلی‌آمپرساعت رسیده است. این گجت مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

پنل پشتی گوشی از یک حسگر 8 مگاپیکسلی و فلاش LED میزبانی می‌کند. توان پردازشی نوکیا C12 پرو از طریق تراشه Unisoc 9863A1 به‌همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن روانه بازار شده و از آپدیت‌های امنیتی فصلی (3 ماهه) برای مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد.

نوکیا C12 پرو با مدل‌های رنگی فیروزه‌ای تیره (Dark Cyan)، سبز روشن (Light Green) و زغالی (Charcoal) روانه بازار خواهد شد. مدل پایه این گجت با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 6999 روپیه قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که ورژن 3/64 گیگابایتی با برچسب قیمتی 7499 روپیه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مشتریان می‌توانند این گوشی را مستقیما از وبسایت Nokia India خریداری نموده و یا به مراکز خرده فروشی آنلاین و آفلاین مراجعه نمایند.

نوکیا C12 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH