سامسونگ گلکسی A54 5G در تست دوربین DxOMark ناامیدکننده ظاهر شد

سامسونگ گلکسی A54 به لطف وجود قاب پشتی شیشه‌ای از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است. این گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از پلتفرم جدید و قدرتمندتری نسبت به گذشته بهره گرفته است.

با این‌حال عملکرد دوربین آن هنوز با حالت ایده‌آل فاصله زیادی داشته و متخصصان وبسایت DxOMark پس از بررسی دوربین این گوشی، امتیاز 107 را برای آن در نظر گرفتند.

بدین‌ترتیب گوشی میان‌رده جدید سامسونگ در رتبه‌بندی وبسایت DxOMark، جایگاه 85 را به خود اختصاص داده است؛ اگرچه این گجت در بخش محصولات پیشرفته (High-End) رتبه نهم را کسب کرده است.

گلکسی A54 5G در بخش عکاسی و فیلم‌برداری به‌ترتیب امتیازات 106 و 115 را کسب کرد. در عین‌حال نمی‌توان ادعا کرد که دوربین این گجت از عملکرد نامطلوبی برخوردار است. به‌عنوان مثال گوشی‌های گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی S21 نیز امتیازات تقریبا مشابهی را به ثبت رسانده و شیائومی 12 نیز چندان فراتر از آن ظاهر نشده است.

اما بایستی توجه داشت که گلکسی A54 5G حدودا 500 یورو قیمت‌گذاری شده است. متخصصان DxOMark در گزارش بررسی دوربین این گوشی به ناپایداری در توازن رنگ سفید و نورپردازی، خطاهای فوکوس و تاخیر در ثبت عکس‌ها هنگام قرارگیری در شرایط نوری ضعیف اشاره نموده‌اند.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی A54 5G در تست دوربین DxOMark ناامیدکننده ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH