کراس‌اوور فست‌بک پژو 408X رونمایی شد + تصاویر

کمپانی فرانسوی پژو از کراس‌اوور جدید خود رونمایی کرده است. این کراس‌اوور فست‌بک که پژو 408X نام دارد، اکنون در پنج نسخه رونمایی شده و در دسترس خریداران چینی قرار می‌گیرد.

قیمت این خودرو از 21200 تا 26200 دلار خواهد بود. خب حالا اگر بخواهیم به مشخصات این کراس‌اوور بپردازیم، چرخ‌های 19 اینچی از جمله مواردی هستند که باید به آنها اشاره کنیم.

ابعاد خودرو 4.705 در 1.859 در 1.502 متر بوده و طول فاصله بین دو محور نیز 2787 میلی‌متر خواهد بود؛ با این تفاسیر، با خودرویی نسبتا بزرگی طرف هستیم. پژو اعلام کرد که نسخه پژو 408X برای پنج سرنشین طراحی شده و خودرویی کاملا مناسب برای خانواده‌ها است.

حجم صندوق عقب 536 لیتر برآورد شده، این در حالی است که حجم آن در صورت خواباندن صندلی‌های عقب به 1611 لیتر می‌رسد. پژو 408 ایکس از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ برخوردار است که قدرتی برابر با 175 اسب بخار تولید می‌کند. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مسئولیت انتقال این قدرت به موتور را برعهده دارد.

طراحی ظاهری هماهنگی خوبی با فضای درونی خودرو داشته و اشکال و خطوط هندسی زیادی در نمای بیرونی به چشم می‌خورد. در فضای کابین، پژو از سه صفحه نمایش استفاده کرده که شامل دو نمایشگر 10.25 اینچی و یک نمایشگر 9.7 اینچی هستند. البته آنطور که در تصاویر نیز نشان داده شده است، داشبورد یک تصویر سه بعدی بازتولید می‌کند و سرنشین می‌تواند با چشم غیرمسلح نیز آن را ببیند.

از دیگر ویژگی‌های این کراس‌اوور می‌توان به سیستم صوتی فرانسوی Focal، کنترل هوای درون کابین با رایحه، شارژ وایرلس گوشی هوشمند، کروز کنترل، کنترل صوتی و غیره اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH