گوشی‌های اقتصادی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس رسما معرفی شدند

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی طی روز گذشته از مجموعه دستگاه‌های جدید خود شامل ردمی نوت 12 5G، ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس رونمایی کرد.

همچنین ردمی اخیرا 2 گوشی دیگر را نیز معرفی کرده است. البته این فرآیند به‌صورت کاملا بی‌سروصدا انجام شده و اسامی گوشی‌های جدید صرفا به وبسایت جهانی Mi اضافه شده است.

گجت‌های جدید، ردمی A2 و ردمی A2 پلاس نامگذاری شده‌ و در مقایسه با سایر تولیدات شیائومی از مشخصات فنی بسیار ضعیف‌تری برخوردار هستند.

ردمی A2 مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.52 اینچی با رزولوشن 1600×720 پیکسل، تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک، 2 یا 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی همراه با لنز کمکی QVGA در کنار آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی است.

آداپتور شارژر 10 واتی درون جعبه خرده فروشی گوشی ارائه شده و در اقدامی عجیب، فرآیند شارژ باتری از طریق درگاه قدیمی میکرو USB انجام می‌شود.

ردمی A2

از جنبه نرم‌افزاری شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن هستیم؛ موضوعی که باور آن تا حدی دشوار به‌نظر می‌رسد. تعجب‌آور نیست که این گجت از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد. با این‌حال کاربران کماکان به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون دسترسی دارند.

به‌نظر می‌رسد که ردمی A2 پلاس از مشخصات فنی کم و بیش مشابهی برخوردار است؛ با این تفاوت که حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی آن قرار دارد. بدیهی است که این 2 گوشی نهایتا با برچسب قیمتی ارزان در بازارهای هدف عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند این گجت‌ها را با مدل‌های رنگی آبی روشن، سبز روشن و مشکی خریداری نمایند.

ردمی A2 پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH