گوشی هوشمند سولانا ساگا، تحولی عظیم در حوزه رمزارزها خواهد بود

شرکت سولانا موبایل از عرضه قریب‌الوقوع گوشی اندرویدی برتر خود موسوم به ساگا (Saga) برای علاقه‌مندان به وب 3 خبر داد. ساگا یک دستگاه تلفن همراه شامل مجموعه Solana Mobile Stack است.

این مجموعه شامل ابزارها و ویژگی‌هایی است که به کاربران امکان می‌دهند تا با برنامه Solana dApps تعامل نموده، به معامله توکن‌ها و ایجاد NFT پرداخته و بازی‌های آنلاین را اجرا نمایند.

سولانا موبایل یک برند جدید گوشی‌های هوشمند است که توسط کارمندان سابق شرکت اسنشیال (Essential) تاسیس شده است. چند ماه پیش اعلام شد که این شرکت اولین گوشی هوشمند خود را در اواخر سال 2023 عرضه خواهد کرد. اما اکنون مشخص شده که اولین گوشی سولانا موبایل در روز 13 آوریل (24 فروردین ماه) معرفی شده و طی همان روز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در ابتدا قرار بود این گجت با نام OSOM OV1 عرضه شود؛ اما در ادامه این برند تصمیم خود را تغییر داد و ساگا به‌عنوان نام این گوشی هوشمند برگزیده شد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد، 512 گیگابایت حافظه فلش، 12 گیگابایت رم، پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و تراشه امنیتی یکپارچه است.

بر اساس اعلام سولانا موبایل، گوشی ساگا فصل جدیدی را در تاریخ ارزهای دیجیتالی تعریف خواهد کرد. همچنین این دستگاه برای تجربه وب 3 در دستگاه‌های تلفن همراه، استاندارد جدیدی را تعیین می‌کند.

سولانا موبایل انتظار دارد که انتقال فناوری‌های رمزنگاری به دستگاه‌های تلفن همراه منجر به پذیرش گسترده‌تر، درک بهتر و فرصت‌های بیش‌تر برای کاربران و توسعه‌دهندگان شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH