هیوندای سوناتا 2024 با طراحی فوق مدرن معرفی شد + تصاویر و مشخصات

شرکت خودروسازی هیوندای از فیس لیفت هیوندای سوناتا 2024 رونمایی کرد. این برند سازنده تایید کرد که این محصول با قابلیت‌های جدید خود می‌تواند با خودروی کمری رقابت کند.

هیوندای در طراحی این خودرو از نسل دوم هیوندای کونا مجهز به نوار LED الهام گرفته است. اکنون جلوپنجره گسترده‌تر شده و چراغ‌های اصلی نیز در بالای ورودی‌های هوا قرار دارند. سیستم جهار چرخ متحرک نیز در خودرو تعبیه شده است.

علاوه بر مواردی که بالا ذکر کردیم، این خودرو از کاپوت جدیدی با خطوط برجسته‌تر استفاده می‌کند. در بخش‌های پایین بدنه نیز تزیینات مشکی‌ رنگی به چشم می‌خورد. درب صندوق عقب اکنون با لمس کار می‌کند و نوار LED نیز ارتقا یافته است. هیوندای سوناتا N Line از صدا خفه‌کن دوقلو و چرخ‌های 19 اینچی استفاده می‌کند.

در بخش کابین، تغییرات زیادی به چشم می‌خورد. برای مثال، یک نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال و یک نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی در کابین طراحی شده‌اند. هر دوی این نمایشگرها روی صفحه نمایش پانورامای منحنی که به سمت بیرون برآمدگی دارد، قرار دارند.

هیوندای سوناتا 2024 به کنترلر شیفت جدید مجهز شده و حتی شرکت سازنده نیز اظهار داشته که این خودرو می‌تواند تجربه رانندگی خوبی را فراهم کند، چون به طور همزمان حس اسپرت و پریمیوم را به راننده و سرنشینان القا می‌کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از بخش‌های فنی هیوندای سوناتا 2024 منتشر نشده است، ولی با این حال، برخی از منابع اظهار داشته‌اند که هیوندای در این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو شارژ استفاده خواهد کرد. این موتور قرار است جایگزین موتور 1.6 لیتری توربو موجود در بازار شود.

هیوندای سوناتا 2024 علاوه بر حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در 6 آوریل، در نمایشگاه خودروی سئول (تاریخ برگزاری از 30 مارس تا 9 آوریل خواهد بود) نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH