آپدیت اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core منتشر شد

به‌روزرسانی‌های اخیرا منتشر شده توسط سامسونگ عمدتا شامل رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 هستند. این آپدیت تاکنون برای تعداد زیادی از دستگاه‌های سامسونگی منتشر شده، با این‌حال غول فناوری کره‌ای در یک چرخش نامتعارف، به‌روزرسانی اندروید 12 را برای یکی از گوشی‌های خود که از مدت‌ها قبل از اندروید 11 استفاده می‌کرد؛ منتشر کرده است.

دستگاه مورد اشاره گلکسی A03 Core نام دارد و اکنون به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را در کشور روسیه دریافت نموده است.

بر اساس گزارش وبسایت SamMobile، انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 با فریم‌ور ورژن A032FXXU2BWC3 هم‌اکنون برای گوشی‌های گلکسی A03 Core در خاک روسیه آغاز شده است.

این به‌روزرسانی احتمالا طی روزهای آینده در مناطق بیش‌تری قابل دسترس خواهد بود. کاربران در صورت انتشار آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A03 Core در منطقه سکونت خود می‌توانند روی اعلان دریافت آپدیت ضربه زده و یا به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس کنند.

گلکسی A03 Core یک گوشی هوشمند اقتصادی با مشخصات فنی متوسط نظیر رم با ظرفیت پایین‌تر، حافظه ذخیره‌سازی کمتر و دوربین‌های نه‌چندان پیشرفته است. در نتیجه سامسونگ به منظور پشتیبانی از این دستگاه، نسخه ساده شده اندروید 12 را برای آن ارائه نموده است؛ چرا که گلکسی A03 Core فاقد سخت‌افزار مناسب برای اجرای نسخه معمولی اندروید 12 است.

ورژن جدید اندروید و رابط کاربری One UI از طراحی سبکی برخوردار هستند. با این‌حال به‌روزرسانی دستگاه از اندروید 11 به 12 برخی ویژگی‌های جدید همراه با ظاهری به‌روز را برای گوشی به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ گلکسی A03 Core پیش‌تر در سال 2021 روانه بازار شد و سیستم‌عامل اندروید 11 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده بود. بر اساس سیاست به‌روزرسانی سامسونگ، این گوشی بایستی 3 آپدیت عمده اندروید را دریافت کند. این موضوع نشان می‌دهد که گجت مذکور احتمالا در آینده آپدیت اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد.

7 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core منتشر شد”

  1. سلام اتصال وبرقرارشدن باهیچ سایتی ممکن نیست ویادراولین ارتباط نیمه کاره قطع میشود.وایرادهایی که دوستان چندموردراگفتنددرکل راضی اصلا نبودم ونیستم.

  2. نکنید من به روز کردم ۱۲شد گوشیم هگ میکنه ویبره اش وقتی زنگ میزنن رو ویبره باشه یه سره میشه

  3. بعد از آبدیت از ۱۱ به ۱۲ علامت شارژ باتری حذف نمیشه گوشی تو حالت روشن شارژ نمیکنه باس خاموشش کنی

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH