ربات هوش مصنوعی ChatGPT در نسخه پریمیوم تلگرام عرضه شده است

ظاهرا پیام‌رسان تلگرام به‌زودی نسخه داخلی ربات چت ChatGPT-4 را دریافت خواهد کرد. این موضوع در اطلاعات اخیرا لو رفته بارها مورد اشاره قرار گرفته است.

بر اساس گزارش کانال تلگرامی Insider Telegram، این به‌روزرسانی در نسخه بعدی برنامه ظاهر خواهد شد؛ اما تنها در دسترس مشترکین پریمیوم تلگرام قرار خواهد گرفت.

بنابراین کاربران عادی به ربات چت ChatGPT دسترسی نخواهند داشت. همچنین هنوز مشخص نیست که ربات چت چه تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

یک کاربر با شناسه adurovleaks در کانال خود این داده‌ها را تائید نموده و با انتشار یک تصویر اسکرین‌شات از ارائه ویژگی مذکور خبر داده است. به‌نظر می‌رسد که مشخصه مورد اشاره در نسخه آزمایشی برنامه ظاهر شده است.

با توجه به داده‌های لو رفته، این قابلیت در قالب یک ربات رسمی پیاده‌سازی خواهد شد. بایستی توجه داشت که کاربران موفق به کشف ربات ChatGPT در سرور تست تلگرام شده‌اند؛ اما این مشخصه هنوز کار نمی‌کند. در عین‌حال چندین ربات غیر رسمی وجود دارند که به نوعی با ChatGPT در تعامل هستند.

 

لازم به ذکر است که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در حال حاضر امکان گفتگو با چت جی‌پی‌تی را برای کاربران خودشان فراهم کرده‌اند که وب‌سایت فارسی جی‌پی‌تی هم به شما امکاناتی دقیقا مشابه با نسخه اصلی Chat GPT را آن هم به صورت رایگان فراهم ساخته است. از طریق این لینک به‌راحتی با این هوش مصنوعی شروع به صحبت کنید.

3 در مورد “ربات هوش مصنوعی ChatGPT در نسخه پریمیوم تلگرام عرضه شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH