خبر مهم برای طرفداران شیائومی؛ آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 9 پرو منتشر شد

رابط کاربری MIUI 14 آخرین نسخه پوسته سفارشی توسعه‌یافته توسط کمپانی شیائومی محسوب می‌شود. این رابط کاربری در دسامبر سال 2022 و همزمان با معرفی سری شیائومی 13 رونمایی شد. MIUI 14 دارای ویژگی‌های جدید و قابل‌توجهی از جمله رابط کاربری بازطراحی شده، آیکون‌های فوق‌العاده، ویجت‌های جدید حیوانات و عملکرد ارتقایافته است.

این رابط کاربری تاکنون برای تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شده است. پیش از این تصور می‌شد که سری ردمی نوت 9، آپدیت MIUI 14 را دریافت نخواهد کرد. گوشی‌های ردمی به‌طور معمول 2 آپدیت اندروید و 3 به‌روزرسانی MIUI را دریافت می‌کنند.

با این‌حال این واقعیت که نسخه جهانی MIUI 13 با ورژن جهانی MIUI 14 هیچ تفاوتی ندارد؛ اوضاع را متحول نموده است. ماه گذشته نخستین ورژن MIUI 14 برای سری ردمی نوت 9 تست شد. بدین‌ترتیب این گجت‌ها 4 آپدیت MIUI را دریافت خواهند کرد.

اکنون شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای ردمی نوت 9 پرو منتشر کرده است. این گوشی پیش‌تر در سال 2020 با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار شد. در حال حاضر این گجت رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12 را اجرا می‌کند.

ویژگی‌های مهم ردمی نوت 9 پرو:

  • نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD
  • تراشه اسنپدراگون 720G ساخت کوالکام با کارآیی بالا
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • یک باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی

این گوشی به لحاظ شاخص قیمت به عملکرد یکی از بهترین گزینه‌ها در رده خود به‌شمار می‌رود.

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 9 پرو در مقایسه با نسخه‌های نرم‌افزاری پیشین، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را به ارمغان خواهد آورد. این به‌روزرسانی احتمالا تجربه کاربری را بهبود بخشیده و عملکرد دستگاه را به میزان قابل‌توجهی ارتقاء خواهد داد.

آپدیت جدید MIUI مبتنی بر اندروید 12 بر روی ردمی نوت 9 پرو تست شده و این موضوع تائید می‌کند که سری ردمی نوت 9 در آینده نزدیک، آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهد کرد. این اطلاعات از طریق سرور رسمی MIUI قابل استخراج هستند. آپدیت MIUI 14 برای رام گلوبال از شماره ساخت MIUI-V14.0.3.0.SJZMIXM برخوردار بوده و این به‌روزرسانی هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ردمی نوت 9 پرو پس از دریافت آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 به شکلی بسیار پایدارتر، سریع‌تر و پاسخگوتر ظاهر می‌شود. بعلاوه این آپدیت احتمالا ویژگی‌های جدید هوم اسکرین را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بایستی توجه داشت که این به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 12 بوده و ردمی نوت 9 پرو آپدیت اندروید 13 را دریافت نخواهد کرد.

این آپدیت حداکثر تا اواسط ماه آوریل منتشر خواهد شد؛ چرا که فرآیند تست ورژن‌های مختلف MIUI 14 روی ردمی نوت 9 پرو از مدت‌ها قبل آغاز شده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای کاربران برنامه Mi Pilots منتشر شده و در صورت عدم وجود مشکل به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. همچنین کاربران با استفاده از برنامه MIUI Downloader قادر به دریافت آپدیت MIUI 14 برای گوشی ردمی نوت 9 پرو خواهند بود.

مخاطبان با استفاده از این برنامه ضمن اطلاع از آخرین اخبار مربوط به گجت خود می‌توانند با ویژگی‌های پنهان MIUI نیز آشنا شوند.

10 در مورد “خبر مهم برای طرفداران شیائومی؛ آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 9 پرو منتشر شد”

  1. سلام وقت بخیر، من مدت پیش گوشیم رو بروز رسانی کردم و با آپدیت MIUI 14 مواجه شدم، میتونم بروز رسانی کنم بعد از اینکه آپدیت جدید اومد یا اینکه امکان آپدیت نداره؟

  2. علی سلیمانی

    سلام دوست عزیز من از وقتی گوشیم خریدم اپدیت ۱۲ زدم تا الان هیچ اپدیتی نمیاد واسه گوشیم چکار باید کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، زمان انتشار آپدیت هیچ معیار مشخصی نداره، مشخص نیست کی عرضه میشه، شما کار خاصی نمیتونید بکنید، باید صبر کنید تا آپدیت براتون بیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH