پرفروش‌ترین خودروها بر اساس گروه سنی کدامند؟

در روزهایی به سر می‌بریم که شرکت‌های بزرگ خودروسازی با تولید و طراحی محصولات جدید سعی دارند باهم رقابت کرده و توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کنند.

در این میان، علاقمندان زیادی نیز هستند که بر اساس سن و سال خود، خودروی خاصی را ترجیح می‌دهند.

کارشناسان سراسر جهان طی انجام پژوهش جدیدی به این نتیجه رسیدند که افراد بر اساس سن، جنسیت و دیگر عوامل موثر، خودرویی را انتخاب کرده و خریداری می‌کنند.

تحلیلگران S&P Global Mobility بازار را بر اساس گروه سنی ارزیابی و گزارش مربوطه را در قالب لیستی از پرفروش‌ترین خودروها بر اساس گروه سنی منتشر کردند.

بر این اساس، جوانان به سمت تویوتا کمری می‌روند و افراد بزرگتر نیز ترجیح می‌دهند سوار خودرویی همچون RAV4 شوند. نسل Z را که حتما می‌شناسید؛ نسل Z به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های 1995 تا 2010 متولد شده‌اند. این افراد مایل‌اند خودروهایی مانند تویوتا کمری، RAV4، کرولا، هوندا سیویک و شورولت سیلورادو را خریداری کنند.

علاقمندانی که سن‌شان بین 25 تا 34 سال بود نیز ترجیح دادند تویوتا RAV4، شورولت سیلورادو، فورد سری F، جیپ گرند چروکی و پیکاپ رم را انتخاب کنند.

افراد مسن‌تر در بازه سنی 35 تا 44 سال نیز خودروهایی همچون شورولت سیلورادو، فورد سری F، تسلا مدل Y، پیکاپ‌های رم و تویوتا RAV4 را خریداری کرده بودند.

خودروهایی که افراد 45 تا 54 ساله انتخاب کرده بودند، تفاوت زیادی با گروه قبلی نداشت؛ چرا که در این گروه نیز محصولاتی همچون سیلورادو، فورد سری F، رم، تویوتا RAV4 و تسلا مدل Y به چشم می‌خورد.

پیکاپ‌های فورد سری F، شورولت سیلورادو، تویوتا RAV4، رم و هوندا CR-V نیز در لیست پرفروش‌ترین خودروهای کاربران 55 تا 64 ساله مشاهده می‌شد.

افراد در بازه سنی 65 تا 74 سال خودروهایی همچون RAV4، هوندا CR-V، فورد سری F، شورولت سیلورادو و شورولت اکینوکس را خریداری کرده بودند. بیشترین خودروهایی که مسن‌ترین رانندگان بالای 75 سال نیز خریده بودند شامل شورولت اکینوکس، هوندا CR-V، تویوتا RAV4، فورد سری F و شورولت سیلورادو بودند.

کارشناسان در انتها اظهار داشتند که در هر گروه خودروهای تویوتا به جشم می‌خورند! این امر نشان از آن دارد که تمام رنج سنی به این محصولات علاقمندند و از آنها استقبال می‌کنند. گروه‌های جوان‌تر انواع سدان و دیگر افراد RAV4 را ترجیح می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH