تصاویر مفهومی جدید از سامسونگ گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

پیش از این احتمالا یک یا دو رندر از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در فضای وب منتشر شده است. در این میان حتی یکی از رندرها به وجود 2 نمایشگر خارجی در این گجت اشاره داشت. اما اکنون نوبت درخشش سامسونگ گلکسی زد فولد 5 فرا رسیده است.

یک افشاگر با شناسه Super Roader با همکاری کانال یوتیوبی Technizo Concept اقدام به انتشار رندرها و ویدیویی از گوشی تاشو آینده سامسونگ نموده است. این گوشی فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen خواهد بود؛ اما این‌بار دستگاه بدون هرگونه شکاف در وضعیت بسته قرار خواهد گرفت.

طراحی دوربین به الگوی پیاده‌سازی شده در گلکسی S23 شباهت زیادی داشته و لنزها مستقیما از قسمت پشتی گوشی خارج شده‌اند. رندر مفهومی جدید با تصویر پیش‌تر لو رفته توسط Ice Universe چندان بیگانه نیست. این افشاگر پیش‌تر به شباهت‌های طراحی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی S23 اشاره کرده بود.

این گوشی تاشو از لولا جدید با طراحی قطره‌ای شکل استفاده خواهد کرد. این لولا به نوعی با مدل OPPO Flexion به‌کارگیری شده در گوشی اوپو فایند N2 فلیپ شباهت دارد. بنابراین در گلکسی زد فولد 5 از شکاف مثلثی‌شکل میان 2 نیمه گوشی خبری نبوده و این گجت همانند رقبای خود در وضعیت صاف، تا خواهد شد.

همچنین سامسونگ قلم S Pen Fold Edition را به‌عنوان یک ابزار جانبی مجزا در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ویدیوی منتشر شده نشان‌دهنده عرضه این محصول با 2 مدل رنگی مختلف شامل طلایی درخشان و سبز مرجانی است. هر 2 نسخه رنگی دارای پوشش براق خواهند بود.

 

قالب طراحی تا حد زیادی مشابه با مدل نسل قبلی است. سینی مخصوص سیم‌کارت در لبه سمت چپ و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا همراه با اسکنر اثرانگشت در سمت راست بدنه دستگاه قرار دارند.

انتظار می‌رود که این دستگاه همزمان با گلکسی زد فلیپ 5 در آگوست سال 2023 معرفی شود. این گجت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و ماژول‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض خواهد بود. کارشناسان امیدوارند که گلکسی زد فولد 5 از زوم اپتیکال بالغ بر 2 برابری پشتیبانی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH