تلویزیون‌های 4K جدید شیائومی با نرخ نوسازی بالا به بازار عرضه شدند

مشخصات تلویزیون‌های جدید شیائومی با اسامی Mi TV S75 و Mi TV S65 طی هفته گذشته و پیش از معرفی رسمی آنها فاش شد. اکنون کمپانی چینی فروش این تلویزیون‌ها در بازار چین را آغاز نموده است.

مدل‌های 75 و 65 اینچی جدید به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 580 و 435 دلار روانه بازار شده و گزینه‌های بسیار مناسبی برای خرید به‌شمار می‌روند.

این تلویزیون‌ها مجهز به پنل‌هایی با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 144 هرتزی بوده و دارای 2 عدد پورت HDMI 2.1 هستند. بدیهی است که این تلویزیون‌ها برای گیمینگ بسیار مناسب بوده و با اجرای بازی‌ها روی کنسول متصل به تلویزیون، حالت Game Mode برای نمایش تصاویر به‌طور خودکار فعال خواهد شد.

شیائومی مشخصا روی سازگاری تلویزیون‌های جدید خود با کنسول‌های ایکس‌باکس سری X و ایکس‌باکس سری S تمرکز نموده است؛ اما هیچ چیز مانع استفاده کاربران از کنسول پلی‌استیشن 5 سونی یا سرویس گیمینگ ابری Migu نخواهد شد.

همچنین تلویزیون‌های جدید از فناوری‌های FreeSync Premium، HDR، MEMC، دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. هر 2 مدل از قابلیت پوشش‌دهی 94 درصدی فضای رنگی DCI-P3 برخوردار هستند. سیستم صوتی نیز شامل 2 عدد اسپیکر با توان 12.5 وات برای هرکدام از آنها است.

پلتفرم سخت‌افزاری تلویزیون‌های جدید شیائومی بر پایه تراشه با 4 هسته پردازشی Arm Cortex-A73، حافظه رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه فلش بنا شده است. کنترل پنل با برند شیائومی، تراشه NFC و دکمه فعال‌سازی دستیار صوتی Xiao AI سایر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH