ال‌جی برای رویداد ایفا دو اسمارتفون جدید و ویژه نوجوانان در نظر گرفته است!

bello

ال‌جی اعلام داشته که برای رویداد ایفا دو اسمارتفون جدید که برای نوجوانان ساخته شده‌اند، آماده کرده است. این دو اسمارتفون با نام‌های LG L Fino مجهز به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی و LG L Bello با یک صفحه 5 اینچی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ساخته شده شده‌اند. در هر دو مدل از اندروید 4.4.2 و دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. ویژگی‌هایی چون KnockCode (ویژگی که به کاربر امکان می‌دهد الگویی هشت ضربه‌ای برای بیدار کردن تلفن استفاده کند) و Quick Circle case (ویژگی که به کاربر امکان می‌دهد از روی کیس تلفن و بدون باز کردن آن به تماس‌ها، پیامها، موزیک و دوربین دسترسی داشته باشد) موارد مشترک استفاده شده در این هوشمندها هستند.

بحث دوربین که می‌شود می‌دانیم که نوجوانان از این ویژگی بسیار استفاده می‌کنند، پس قابلیت Front Camera Light برای هر دوی این دو اسمارتفون در دسترس است و به کاربران امکان داشتن سلفی‌هایی با پس زمینه یکنواخت و سفید را می‌دهد. ویژگی Gesture Shot هم اجازه می‌دهد که با باز و بسته کردن دست روبروی لنز، شمارش معکوس انداختن عکس شروع شود و با وجود Touch and Shoot کاربر می‌تواند روی صفحه برای ایجاد فوکوس ضربه بزند و عکسش را به راحتی بی‌اندازد.

همانطور که پیش از این گفته شد LG L Fino  مجهز به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی است که با رزولوشن 800×480 پیکسل و چگالی پیکسلی 207ppi ساخته شده است، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و یک رم یک گیگابایتی، دوربین جلوی 3 مگاپیکسلی، پشتیبانی از اتصال HSPA+، باتری 1900 میلی آمپری و رنگهای سفید، سیاه، طلایی، قرمز و سبز از دیگر ویژگی‌های فینو هستند.

LG L Bello هم دارای حافظه داخلی 8 گیگابایتی، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 854×480 پیکسل با چگالی پیکسلی 196ppi، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک رم یک گیگابایتی، دوربین جلوی 1 مگاپیکسلی، باتری 2540 میلی آمپری، پشتیبانی از  HSPA+و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی ساخته شده است.

دکتر جانگ سئو پارک مدیر عامل و CEO شرکت ال‌جی الکترونیک بخش ارتباطات موبایلی درباره این دو اسمارتفون چنین می‌گوید: با قیمت‌های مناسب و ویژگی‌های رقابتی، امید زیادی برای ادامه موفقیتمان در بازار های نوظهور داریم. سری جدید L شرکت، بهترین‌های ال‌جی در زمینه طراحی، رابط کاربری و سخت‌افزار را به ارمغان آورده و تعهد ما به کاربران 3G را بیش از پیش قوت می‌بخشند.

هر دوی این مدلها آخر این ماه در بازارهای اصلی 3G مثل آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و کشورهای CIS آغاز بکار خواهند کرد. قیمت و زمان عرضه در رویدادهای ویژه برگزار شده در هر کشور اعلام خواهند شد.

همانطور که در ابتدا هم گفته شد این دو تلفن برای قشر نوجوان ساخته شده است، اما این پرسش مطرح می‌شود که کدام نوجوان این روزها قرار است به این دو هوشمند آنهم با این ویژگی‌های متوسط راضی شود؟

2 در مورد “ال‌جی برای رویداد ایفا دو اسمارتفون جدید و ویژه نوجوانان در نظر گرفته است!”

  1. کدام نوجوان این روزها قرار است به این دو هوشمند آنهم با این ویژگی‌های متوسط راضی شود؟نوجوان های کم پول و کم درآمد

    1. یکیش منم راضیم به این کارمو راه میندازه من اشتهام زیاده ایفون میخوام زد 2 میخوام سرفیس میخوام ایپد و …. رو میخوام خخخخخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH