نوکیا از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد

تیم طراحی نوکیا رابط کاربری جدیدی با نام Pure UI را معرفی کرده است. قرار است این رابط کاربری در انواع محصولات نوکیا مورد استفاده قرار گیرد؛ اما ظاهراً برای تمامی محصولات تولید شده تحت لایسنس این برند در دسترس نخواهد بود.

این پوسته به گونه‌ای طراحی شده است که سازگار، پایدار، انعطاف‌پذیر و آینده نگر باشد. همچنین ظاهری تمیز و مینیمالیستی دارد که در عین حال مدرن و  پیشرفته به نظر می‌رسد. Pure UI اجزای متعددی دارد که هر کدام از آنها بر اساس الگوها و دستورالعمل‌های خاصی ظاهر کلی رابط کاربری را تعیین می‌کنند.

بخش عمده‌ای از ظاهر جدید تحت تاثیر فونت Nokia Pure است که در سرتاسر رابط کاربری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آیکون‌های جدیدی نیز برای Pure UI طراحی شده‌اند. آیکون‌های مذکور به گونه‌ای هستند که اندازه آن‌ها را می‌توان بر اساس الزامات و قابلیت‌های نمایشگر یک دستگاه خاص تغییر داد. در این پوسته، انیمیشن‌هایی برای جلب توجه کاربران به قسمت‌های بخصوصی از آن به کار رفته است.

تیم نوکیا همچنین عناصر استانداردی را آماده کرده است که طراحان می‌توانند از آنها برای ساخت سریع محتوای نمایشی با ظاهر یکنواخت استفاده کنند. در این رابط کاربری، حالت تاریک هم با المان‌ها و نمادهایی که سبک خود را مطابق با آن تنظیم می‌کنند، پشتیبانی می‌شود . Nokia Pure UI دارای اجزای قدرتمندی است که به عنوان مثال می‌توان از آنها برای ساخت داشبوردهای پیچیده مبتنی بر وب استفاده کرد. این رابط به گونه‌ای طراحی شده است که از نمایشگرهای کوچک ساعت‌های هوشمند گرفته تا پنل‌های بزرگ دیواری را پشتیبانی کند.

برای نگاهی دقیق‌تر به رابط کاربری جدید، صفحه NokiaPure.com را بررسی کنید. همچنین می‌توانید تصاویری از این رابط کاربری را در زیر مشاهده کنید:

 

 

1 در مورد “نوکیا از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH