جیلی اطلس L Cool، کراس‌اوور جدید جیلی معرفی شد

کمپانی خودروسازی جیلی در حال حاضر اطلاعات جدیدی در مورد کراس‌اوور جدید خود منتشر کرد؛ این خودرو که جیلی اطلس L Cool نام دارد، علاوه بر پلتفرم سخت‌افزاری سیستم اطلاعات سرگرمی، به صفحه نمایش عمودی 13.2 اینچی نیز مجهز شده است.

رزولوشن این نمایشگر چیزی حدود 1440 در 1920 پیکسل خواهد بود. جیلی در این بخش از تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام استفاده می‌کند که از 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فلش مموری برخوردار است.

سیستم عامل خودرو نیز به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود. همچنین کمپانی جیلی اعلام کرده که این کراس‌اوور به یک سقف پانورامای بزرگ با مساحت 1.12 متر مربع مجهز می‌شود.

این کراس‌اوور از سیستم کنترل پایداری 9.3 بوش و 13 نوع فناوری کمک راننده که شامل کروز کنترل تطبیقی و سیستم ترمز خودکار در برابر عابر پیاده هستند، استفاده می‌کند.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، جیلی اطلس L Cool از قابلیت استارت خودکار مجهز شده، این ویژگی پس از اسکن چهره‌ راننده راه‌اندازی می‌شود. همچنین بعد از اسکن چهره، سیستم‌هایی همچون موقعیت صندلی، آب و هوای درون کابین و غیره تنظیم می‌شوند.

ابعاد کراس‌اوور جدید جیلی 4510 در 1865 در 1650 میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز 2701 میلی‌متر برآورد شده و حجم صندوق عقب، 571 لیتر خواهد بود. همچنین حدود 40 بخش برای قرار دادن وسایل کوچک در خودرو طراحی شده است.

موتور 1.5 لیتری می‌تواند قدرتی برابر با 180 اسب بخار تولید کند. این موتور که محصول مشترک جیلی و ولوو است، با یک ربات 7 سرعته فعالیت کرده و پویایی خوبی دارد. همچنین این محصول قادر است در 7.9 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH