ایسوس با همکاری یک برند مد و فشن، تبلت گیمینگ تولید می‌کند

در سال‌های اخیر، برندهای مد و تولیدکنندگان دستگاه‌های دیجیتال برای جلب توجه بیشتر مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان محصولات فناوری با یکدیگر همکاری می‌کنند، برندهای مد المان‌هایی از طراحی را در نظر می‌گیرند که در هر دو زمینه ( فناوری و مد ) منحصر به فرد است. یکی از این همکاری‌ها که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، مشارکت بین برند‌های Errolson Hugh، ACRONYM و ASUS بود که در سال 2020 روی داد و منجر به تولید لپ‌تاپ ROG ZEPHYRUS G14-ACRNM شد. موفقیت این پروژه منجر به همکاری جدیدی در قالب تبلت گیمینگ ROG Flow Z-13-ACRNM RMT02 شده است.

این تبلت دارای المان‌های طراحی خلق شده توسط هنرمند مشهور دنیای هنرهای مفهومی، Phil Saunders است که به خاطر خلق لباس آیرون من شهرت دارد. ظاهر این گجت بسیار زیبا بوده و دارای سیستم شاسی صنعتی مانندی است که می‌تواند به راحتی به ژاکت‌های برند ACRONYM متصل شود. به این ترتیب حمل و نقل آسان و ایمن این تبلت ممکن می‌شود.

ROG Flow به یک صفحه‌ کلید جداشدنی مجهز است همچنین طراحی متفاوت آن به همراه لوگوی برند تجاری ACRONYM، نشان از دستگاهی متعلق به آینده دارد.

این تبلت از یک پردازنده Intel CoreTM i9-13900H نیرو می‌گیرد و  پردازنده گرافیکی‌اش Nvidia GeForce RTX 40 است که آن را برای کارهای مختلف از جمله بازی مناسب می‌کند. امکاناتی مانند یک درایو ذخیره 1 ترابایتی از نوع SSD، رم 32 گیگابایتی، صفحه نمایش با روشنایی 500NITS، نرخ رفرش 165 هرتز و صفحه نمایش لمسی 100% DCI-P3 عملکرد عالی و چشمگیر این دستگاه را تضمین می‌کنند. اقلام اضافی مانند یک کیف جداگانه برای لوازم جانبی، از جمله قلم و آداپتور شارژ، در بسته فروش موجود هستند.

این قبیل همکاری‌ها مزایای ترکیب مد و تکنولوژی را به نمایش می‌گذارند و محصولات منحصر به فردی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند که نه تنها عملکرد خوبی دارند، بلکه عالی و زیبا نیز به نظر می‌رسند. ROG Flow Z13-ACRNM RMT-02 از سوم آوریل در فروشگاه‌های اینترنتی ایسوس و آمازون با قیمت 2499.99 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH