مدیرعامل هواوی: گوشی‌های اپل بیش از گوشی‌های هواوی خراب می‌شوند!

ریچارد یو؛ مدیرعامل هواوی اخیرا در انجمن EV100 چین اعلام کرد که نرخ خرابی تولیدات این شرکت در مقایسه با اپل بسیار کمتر بوده و این موضوع نشان‌دهنده یک تحول قابل توجه در سیستم مدیریت کیفیت هواوی است.

زمانی‌که ریچارد یو برای نخستین بار مدیریت این کسب‌وکار را بر عهده گرفت؛ نرخ خرابی گوشی‌های هواوی در مقایسه با اپل بسیار بیش‌تر بود؛ اما اکنون وضعیت برعکس شده است.

سرمایه‌گذاری پیوسته هواوی در زمینه تحقیق و توسعه (به میزان 25.1 درصد از درآمد سالیانه این شرکت طی سال 2022) موجب شده تا برند چینی قادر به تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و قابلیت ارائه تجربه بهتر برای مصرف‌کنندگان باشد.

یو چنگ‌دونگ؛ مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی روی تمرکز این شرکت بر مقوله‌های کیفیت و مصرف‌کنندگان تاکید ویژه‌ای داشته است. به گفته وی، کیفیت در جایگاهی فراتر از هزینه و سودآوری قرار گرفته و مهم‌ترین اولویت برای هواوی به‌شمار می‌رود.

جدیدترین دستگاه‌های پرچمدار هواوی شامل سری P60 و گوشی تاشو میت X3 گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه بهترین تجربه کاربری برای مشتریان خود است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS بوده و تجربه کاربری بی‌نقص و روان‌تری را ارائه می‌کنند.

در مقابل، نسخه‌های نرم‌افزاری اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده و این موضوع،عملکرد iOS را مختل کرده است. چنین پدیده‌ای چالش‌های افزودن ویژگی‌های جدید به گوشی‌های هوشمند را برجسته می‌کند. اگرچه اپل احتمالا در زمینه نوآوری در محصولات خود چندان فعال نیست؛ اما رسیدگی به اشکالات مورد اشاره برای حفظ جایگاه این شرکت در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

به‌طور کلی موفقیت هواوی در کاهش میزان خرابی گجت‌ها و ارائه تجربه کاربری بهتر برای مشتریان خود نشان‌دهنده اهمیت بهبود مستمر محصولات و سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه است. با ادامه روند تکامل در بازار گوشی‌های هوشمند، جالب خواهد بود که ببینیم شرکت‌هایی مانند هواوی و اپل برای مواجهه با چالش‌های آینده به چه ترتیبی رفتار نموده و چه نوآوری‌هایی را ارائه خواهند کرد.

1 در مورد “مدیرعامل هواوی: گوشی‌های اپل بیش از گوشی‌های هواوی خراب می‌شوند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH