جدیدترین فبلت هوآوی Ascend Mate7 را ببینید!

طی چند روز گذشته تیزرها و تبلیغات زیادی از جدیدترین محصول کمپانی هوآوی که هنوز نام قطعی آن معلوم نیست پخش شده است! آخرین اطلاعات این مدل جدید را Ascend Mate 7 نامیده است! حال روز گذشته جدیدترین مشخصات و اطلاعات این فبلت جدید مشخص شد.

c2eecade98b7453494cf1d6a29dfc3cc

طی جدیدترین اخبار واصله، Mate 7 دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی است! (اما معلوم نیست هوآوی نام 7 را از کجا برای این محصول انتخاب کرده است) صفحه نمایش این مدل حدود 0.1 اینچ از نسخه قبلی کوچک‌تر است ولی رزولوشن آن از HD به FHD ارتقا یافته است. ابعاد این گوشی بسیار جمع و جور تر از نسخه قبلی است و ضخامت 7.9 میلی‌متری آن نشان می‌دهد که کمی هم خوش دست تر خواهد بود. همچنان این فبلت با وزن تقریبی 185 گرم سبک‌تر از برادر خودش یعنی Mate 2 است!

هوآوی در حرکتی تحسین برانگیز قاب پلاستیکی نسخه پیشین را با یک قاب آلومینیومی عوض کرده است تا Ascend Mate 7 چیزی شبیه به HTC One Max شود! وجود یک حسگر اثر انگشت در کنار یک دوربین قوی، این حصول را خاص‌تر نیز می‌کند!

اما به هر حال Mate 7 از یک پردازنده میان رده بر روی خود استفاده کرده است. این چیپست محصول خود هوآوی بوده و نام آن HiSilicon Kirin 920 است! این پردازنده 8 هسته‌ای از 4 هسته Cortex A7 و 4 هسته Cortex A15 تشکیل شده است. 2 گیگابایت رم (البته احتمالا نسخه‌ای با رم 3 گیگابایت نیز عرضه خواهد شد) به همراه اندروید 4.4.2 و رابط کاربری بهبود یافته Emotion UI از دیگر ویژگی‌های این فبلت 6 اینچی است.

این گوشی خوش هیکل با دوربینی 16 مگا پیکسلی در عقب، یک فلش LED و توانایی ضبط فیلم باکیفیت FHD و دوربینی 5 مگا پیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی شما به بازار عرضه خواهد شد. حافظه داخلی Mate 7 16 گیگابایت است که می‌توانید با استفاده از رم میکرو اس دی آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

این محصول زیبا در 3 رنگ مشکی، سفید و طلایی موجود خواهد بود.

gsmarena_001 gsmarena_002 gsmarena_003

 

2 در مورد “جدیدترین فبلت هوآوی Ascend Mate7 را ببینید!”

  1. واقعا تعصبت به هواوی برام خیلی جالبه. سونی و htc آشغالن اونوخت تو میگی هواوی خوبه؟ خخ دیگه اینکه مشخصه هواوی بی کیفیت ترین گوشیهای بازارو بهمراه سامسونگ تو بازار دارن عرضه میکنن. همون اسم سونی رو گوشی باشه یعنی مهر تضمین کیفیت روش خورده. اتفاقا قیمت گوشیهای سونی نسبت به کیفیت و قدرتشون مفته.هواوی ارزونه ولی قدرتو کیفیت هم نداره. از قدیم میگن هرچقدر پول بدی همونقدر آش میخوری.

  2. هو اوی یک شرک توپه امیدواریم قیمت استثنایی برای این محصول در نظر بگیره تا رقبا رو بیشتر تو تنگنا قرار بده مخصوصا سونی و این اچ تی سی که هی گوشی اشغال با قیمت گزلف میزنه اخه وقتی باتری4ساعت به زو دوام میاره طراحی رو میخواییم چیکار
    فقط هو اوی=قیمت مناسب=کارایی=عالی=تصاحب بازار=شکست برای رقبا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH