هواوی از یک ماساژور چشم هوشمند رونمایی کرد

کمپانی هواوی از ماساژور چشم هوشمند Philips در چین رونمایی کرد. این گجت از تکنولوژی پیشرو در صنعت امواج ارتعاشی VibWave استفاده می‌کند. سر ماساژ دستگاه دارای 14 کنتاکت بزرگ است که هر یک به طور مستقل به یک موتور میکرو ویبره مجهز شده و پوشش دقیق نقطه به نقطه را فراهم می‌کند. این ماساژور مجموعه گسترده‌ای از انواع ماساژ را برای پاسخگویی به حالات مختلف ارائه می‌دهد.

ماساژور هوشمند چشم فیلیپس دارای عملکرد کمپرس گرم است؛ به این ترتیب که از دو سر ماساژ فلزی به شکل ماسک چشم استفاده می‌کند و می‌تواند حفره های چشم را در یک ناحیه بزرگ گرم کند. این تکنیک، ماساژی گرم و راحت را امکان‌پذیر می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای فناوری هدایت استخوانی برای انتقال صدا از طریق جمجمه است.  تکنولوژی هدایت صدا از طریق استخوان این امکان را به کاربر می‌دهد که هم‌زمان با ماساژ، بدون استفاده از هندزفری و یا هیچ وسیله دیگری در گوش، به موسیقی مورد علاقه خود گوش کند. فناوری هدایت استخوانی می‌تواند کیفیت صدای واضح و شفاف را در خلوت، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر حاضران در اتاق فراهم کند. بنابراین، این محصول هم ماساژ درمانی و هم سرگرمی را با سناریوهای مختلف کاربردی و در حال گسترش ارایه می‌دهد.

ماساژور چشم هوشمند هواوی فیلیپس دارای طراحی انعطاف پذیری است که می‌تواند به خوبی با فرم صورت کاربر مطابقت داشته باشد. محل کاسه چشم مقعر است و  به کره چشم فشاری وارد نمی‌شود. پارچه ماساژور نرم است و دستگاه می‌تواند تا 180 درجه خم شود. وزن این ماساژور حدود 245 گرم است و  از این نظر تقریبا به اندازه گوشی‌های هوشمند وزن دارد.

این ماساژور را می توان از طریق بلوتوث به اپلیکیشن Hongmeng Zhilian در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل HarmonyOS متصل کرد. قیمت ماساژور چشم هوشمند فیلیپس برای بازار چین از طریق فروشگاه JD.com، برابر با 749 یوان (109 دلار) است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت جهانی و در دسترس بودن آن در دیگر کشورهای جهان وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH