آیفون 6 با ظرفیتی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود!

آیفون از زمان وردش به بازار در سال 2007، حجم‌ها محدودی را برای محصولاتش در نظر می‌گرفت! تا سال 2011 که آیفون 4s را با ظرفیتی 64 گیگابایتی عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد آیفون در جدیدترین ابتکارش تازه‌ترین پرچم‌دار خود یعنی آیفون 6 را با ظرفیتی بیشتر به بازار عرضه کند.

جدی‌ترین عکس لو رفته نشان می‌دهدکه سایز در نظر گرفته‌شده برای نسل جدید آیفون 128 گیگابایت است که از سوی شرکت توشیبا تامین خواهد شد؛ اما چند سوال اصلی وجود دارد. در ابتدا هنوز مشخص نیست این ظرفیت برای کدام نسخه آیفون 6 است؟ اگر مد نظر ورژن 5.5 اینچی آن باشد، قرار است تا مدل بزرگ‌تر برتری‌هایی نیز داشته باشد و به اصطلاح نسخه Premium باشد، آن موقع ظرفیت آیفون کوچک‌تر چه قدر خواهد بود؟

مورد بعدی قطعا قیمت این محصول خواهد بود!

طبیعتا نسخه Premium آیفون 6 ویژگی‌های دیگری نیز خواهد داشت که در کنار این ظرفیت بالای حافظه داخلی، قطعا با قیمت گزافی به فروش خواهد رسید. با این تفاسیر شانس بسیار کمی وجود دارد که اپل قید این ظرفیت را زده و از حجم کمتری برای آخرین پرچم‌دارش استفاده کند. یکی از آخرین احتمالات برای قیمت حدودی آیفون 6 850 دلار است که با این تفاسیر وجود این ظرفیت را تایید می‌کند.

به نظر می‌رسد نسخه پریمیوم آیفون 6 حدود 100 دلار گران‌تر از نسخه عادی باشد!

128gb-iphone-6

iphone-6-128-gb

4 در مورد “آیفون 6 با ظرفیتی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود!”

  1. خیلی بده توی دنیای امروز سایت شما که مدعی انتشار اخبار فناوری هست ابتدایی ترین نکته در دنیای فناوری یعنی کپی رایت رو رعایت نمیکنه واقعا جای تاسف داره

      1. بله
        مشکل اینه که چون منبع این خبر معلوم نیست میزان صحت خبر هم زیر سوال میره و نمیشه بهش اعتماد کرد

        1. محمد سعید بهمنی

          شما اگر یه کم به عکس دقت کنید، فقط یه کم! منبع خبر رو ملاحظه می فرمایید!!!!
          جوابی که دادید، با متن اولی که نوشتید اصلا تناسبی نداره!
          میزان صحت خبر چه ربطی به عدم رعایت حقوق کپی رایته؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH