شارژری فوق‌العاده از سامسونگ که سه دستگاه را به طور همزمان شارژ می‌کند

بارها پیش آمده به افرادی برخوردم که از داشتن یک چند راهی در کنار تختشان بسیار راضی بوده‌اند و خود را از خوشبخترین‌ها می‌دانستند. بله حتما برای شما هم پیش آمده که حداقل برای یکبار هم شده بخواهید دو دستگاه خود را همزمان به شارژ بزنید و پس از مدتی هر دو را شارژ شده در اختیار داشته باشید.

حالا سامسونگ نقش منجی را پیدا کرده و برای برطرف کردن این مشکل کاربران شارژری سه فیشه را ساخته است. این شارژر از یک سو و از طریق اتصال یو اس بی به پریز دیوار و از سوی دیگر به سه فیش میکرو USB تقسیم می‌شود و امکان شارژ سه دستگاه یو اس بی را می‌دهد.

این شارژر جریان 2 آمپری خارج شده از دیوار را بین سه دستگاه تقسیم می‌کند و این یعنی به هر کدام از دستگاه‌های در حال شارژ چیزی در حدود 0.667 آمپر می‌رسد که البته این مقدار زمان شارژ را طولانی‌تر از حد معمول می‌کند، ولی اگر بخواهید سه دستگاه خود را در طول شب و زمانی که خواب هستید شارژ کنید، این شارژر واقعا کاربردی خواهد بود. در ضمن برای تسریع شارژ می‌توانید یکی از دستگاه‌ها را جدا کرده و دو دستگاه دیگر را کمی زودتر، شارژ شده تحویل بگیرید.

سامی این دستگاه را یک وسیله جانبی فوق‌العاده معرفی کرده و در صفحه خرید سایتش از عبارت “بزودی ” برای اشاره بزمان عرضه این وسیله استفاده کرده است. در ضمن قیمت این شارژر 39.99 دلار خواهد بود.

cable-2


CableLogo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH