ال‌جی باتری مورد نیاز گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را تولید می‌کند

سامسونگ از تنوع مناسبی در زنجیره تامین خود برخوردار است. این شرکت نه تنها به لطف وجود برخی واحدهای زیرمجموعه خود نظیر سامسونگ الکترونیکس قادر به تهیه قطعاتی مانند باتری، تراشه و حسگرهای تصویربرداری است؛ بلکه با مجموعه‌ای از تامین‌کنندگان دیگر در سراسر جهان نیز ارتباط دارد.

سامسونگ الکترونیکس باتری‌های مورد نیاز خود را از واحد Samsung SDI و شرکت چینی ATL تامین می‌کند. این قطعه حیاتی غالبا توسط شرکت ال‌جی نیز تولید می‌شود و اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس برای گوشی‌های تاشو آینده خود بار دیگر از باتری‌های ساخت ال‌جی استفاده خواهد کرد.

گزارش‌های مخابره شده از کشور کره نشان می‌دهند که سامسونگ الکترونیکس باتری‌های مورد نیاز برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را از شرکت LG Energy Solution خریداری خواهد کرد.

این نخستین بار نیست که ال‌جی باتری‌های مورد استفاده در گوشی‌های تاشو سامسونگ را تامین می‌کند. در واقع این‌کار طی مدت 3 سال گذشته نیز انجام شده است.

واحد LG Energy Solution پیش از این، باتری‌های مورد نیاز برای سایر دستگاه‌های سامسونگ از جمله گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت را تولید کرده است.

بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده موجود نیز از باتری‌های ساخت ال‌جی استفاده می‌کنند. بنابراین ال‌جی در کنار شرکت‌های Samsung SDI و China ATL باتری‌های مورد نیاز گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ را تامین خواهند کرد.

تصاویر باتری‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 اخیرا در فضای آنلاین منتشر شد. استفاده از چسب کمتر جهت اتصال باتری به گوشی در کنار وجود زبانه‌های کششی موجب می‌شود تا تعویض باتری نسبت به گذشته آسان‌تر باشد.

این دستاورد مدیون تمرکز مضاعف سامسونگ برای مقوله دوام و پایداری است؛ چرا که غول کره‌ای قصد دارد تا قابلیت تعمیرپذیری دستگاه‌های خود را ارتقاء دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در اواخر سال جاری میلادی و احتمالا طی 6 ماهه دوم سال معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH