اندروید L نام و نشان جدید و خوشمزه پیدا می‌کند!

می‌دانیم که اندروید ال تا 2 یا 3 ماه دیگر می‌آید و انتظار داریم که نام این نسخه هم به مانند دیگر نسخ این پلت فرم نامی خوشمزه باشد. پیش از این شایعاتی وجود داشتند که نام این نسخه را اندروید آبنبات چوبی اعلام کرده بودند، اما مشاهدات اخیر نشان می‌دهد که گوگل نام جدیدی برای این نسخه در نظر گرفته که از خانواده کیک‌هاست.

اگر خاطرتان باشد تا دقایق نود که اندروید کیت کت قرار بود پای لیمو نامگذاری شود، اما در آخرین لحظات کیت کت برای این نسخه انتخاب شد. حالا ظاهرا گوگل نمی‌خواهد از کیک لیمویی‌اش دست بکشد و دوست دارد نام نسخه جدید خود را پای لیمویی بگذارد.

اخیرا در مطالب جدیدی که منتشر شده است، از نسخه‌ای از اندروید با نام مخفف LMP یاد شده که ابتدای عبارت Lemon meringue pie است.

اما وجود این نشانه‌ها حتما دلیل نمی‌شود که گوگل بخواهد این نام را در زمان عرضه برای اندروید L انتخاب کند و ممکن است تنها نامی باشد که در خود گوگل و برای اشاره به این نسخه در نظر گرفته شده است. در ضمن این امکان هم وجود دارد که گوگل دوباره بخواهد وارد دنیای آبنبات‌ها شود و اسامی چون Lemonheads ،Lindor یا Laffy Taffy بگذارد. ولی فعلا که نام مستعار اندروید ال Lemon meringue pie است.

Android-L-SDK-code


HTC-tablet-Wi-Fi-certification


AOSP-repository-search

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH